روایت خواندنی توریست فرانسوی از ایران/ علاقه خاصی به حرم امام رضا (ع) دارم

توریست فرانسوی گفت:ایران بهترین کشوری است که تاکنون به آن سفر کرده‌ام و به سایر دوستانمان توصیه می‌کنم حتما به این کشور و شهر مشهد سفر کنند.

روایتی خواندنی یک توریست فرانسوی / علاقه خاصی به حرم امام رضا (ع) دارمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک گردشگر فرانسوی معتقد است که گردشگران خارجی علاقه خاصی به حرم امام رضا (ع) دارند و دیدن این مکان برای بیشتر آن‌ها سراسر جذابیت است. نیکلا والکمن با بیان اینکه امسال به همراه همسرم تصمیم گرفتیم به کشور‌های آسیایی سفر کنیم، گفت: «از این رو راجع به ایران و شهر‌های آن اطلاعاتی کسب کردیم و همچنین با تعریف‌هایی که برخی دوستان از ایران داشتند، این کشور را به‌عنوان بهترین گزینه برای سفر انتخاب کردیم.

وی افزود: «برخلاف تصور ما ایران کشوری امن و آرام و مردمان آن مهربان و میهمان‌نواز هستند که اکثر آن‌ها همیشه لبخند به لب دارند و بسیار صمیمی و ساده زندگی می‌کنند؛ این درحالی است که برخی رسانه‌ها این کشور را ناامن جلوه داده و این باور نادرست را در ذهن مردم ایجاد کرده‌اند.


بیشتر بخوانید:اشک‌های توریست آلمانی برای امام حسین (ع)+عکس 


این گردشگر فرانسوی تاکید کرد: «ایران بهترین کشوری است که تاکنون به آن سفر کرده‌ام و به سایر دوستانمان توصیه می‌کنم حتما به این کشور و شهر مشهد سفر کنند.»

منبع:دنیای اقتصاد

انتهای پیام/

توصیه توریست فرانسوی به گردشگران خارجی برای سفر ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار