فروش مستندی کرمانی برای کمک به محرومین

کارگردان مستند ویدیویی مافه گفت: سود حاصل از فروش اثری هنری برای همراهی و همدردی با مردمان خوب سرزمین ایران به یک انجمن خیریه اهداء شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حمید میرحسینی کارگردان مستند ویدیویی مافه گفت: در این روز‌ها و ماه ها، بسیاری از هموطنان  با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند لذا این مستند را به خیریه هدیه کردیم تا قدمی کوچک در راه بزرگ نیک برداشته شود.

وی بیان داشت: به زودی مستند مافه وارد شبکه ویدیویی کشور می‌شود و گروه سازنده این اثر پس از تلاش‌های بسیار به هدف خود در ساخت این مستند رسیدند.

میرحسینی گفت: این مستند روایت گر مراسم مافه در شهر شهداد در جنوب شرق ایران است که این آیین هر سال در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آیین با زندگی مردمانی از جنس نخل و آفتاب و کویر در هم تنیده شده است و بخش مهمی از فرهنگ آنان را نمایش می‌دهد که سینه به سینه به نسل‌های بعد منتقل شده است.

میرحسینی عنوان کرد: پژوهش و پیش تولید این مستند از ۲ سال قبل آغاز شده و پس از تصویربرداری، تدوین و صداگذاری طی یک سال گذشته، آماده نمایش شده است.

وی افزود: عوامل ساخت مستند مافه ، تدوین سید حمید میرحسینی، مدیر تولید، عکاس سمیرا شیخ مظفری، تصویربردار غلامرضا سعادت، صدابردار رضا نوروز بیگی، مدیر رسانه‌ای سارا کبریایی، طراح پوستر سمیرا شیخ مظفری، موسیقی محلی علی کریم شجاعی و محمد اسماعیلی، اصلاح رنگ و نور رضا سیف الدینی، دستیار تصویر اشراق تقی زاده، تدارکات طیبه رجبی، دستیار کارگردان منصور قاسمی، تهیه کننده عباس تقی‌زاده و سید حمید میرحسینی هستند.

مستند مافه به کارگردانی سیدحمید میرحسینی و تهیه کنندگی عباس تقی زاده، روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه، ساعت ۱۸:۰۰ با حضور مهدی محبی کرمانی در محل کافه گالری آزاد رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ی

مستندمافه روایت گر مراسم مافه در شهر شهداد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار