بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

پیروزی مردانی مقابل عنواندار کشتی جهان

مهرداد مردانی در دور نخست وزن 60 کیلو گرم رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 حریف کره جنوبی را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات اوزان 60 و 67 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 از صبح امروز (سه شنبه) در جاکارتا آغاز شد که در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور اول  کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را 7 بر 3 از پیش رو برداشت و راهی دور بعد شد.وی در دور دوم با شینوبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن کشتی خواهد گرفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

پیش از این رقابت در وزن 67 کیلو گرم محمدرضا گرایی در دور اول مقابل حسن عبدالکریم از سوریه به برتری 11 بر 2 رسید.وی در دور دوم به مصاف تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان می رود. آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان و شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن در گروه گرایی حضور دارند.

رقابت های اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلو گرم کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا فردا(چهارشنبه) برگزار می شود که به ترتیب محمد علی گرایی،حسین نوری،علی اکبرحیدری و بهنام مهدیزاده به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:

هادی طلایی شد/هت تریک آزادکاران

وقتی قاره کهن زیر پای بزرگ مرد جویبار لرزید

زمان بازگشت آزادکاران به ایران پس از کسب 3 مدال طلا و یک برنز مشخص شد


انتهای پیام/

مهرداد مردانی راهی دور دوم رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار