کاپیتان تیم ملی اسلحه اپه مردان گفت: بازی سختی مقابل تیم کره جنوبی داشتیم و همه بازیکنان این تیم قهرمان جهان و المپیک هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضایی کاپیتان تیم ملی اسلحه اپه مردان ایران بعد از شکست مقابل تیم کره جنوبی و کسب عنوان هشتمی در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اظهار کرد: واقعا بازی سختی با کره جنوبی داشتیم، همه بازیکنان این تیم قهرمان جهان و المپیک هستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

شکست دادن چنین تیمی برنامه ریزی بلند مدت می‌خواهد و ما قبل از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا یک اعزام به مسابقات قهرمانی جهان داشتیم که متاسفانه به دلیل همگروه شدن با رژیم صهیونیستی آن را از دست دادیم، همه این موارد می‌تواند در نتیجه گرفتن ما تاثیر گذار باشد. شاید می‌توانستیم حداقل با اختلاف کمتری مقابل تیم کره جنوبی شکست بخوریم.

 

او ادامه داد:امیدوارم در آینده شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم از امکانات بهتری برخوردار شویم که در مقابل چنین تیم‌های بزرگی با اختلاف نتیجه را واگذار نکنیم تیم کره جنوبی در شمشیربازی ماهر است و آن‌ها اصلا مشکل امکانات را ندارند و مدام در اردو هستند.البته در اسلحه سابر خدا را شکر خودمان را به تیم کره جنوبی نزدیک کرده ایم و آن‌ها را شکست می‌دهیم.

رضایی افزود: من در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ قطر هم بودم. ما در آنجا هم مدال برنز تیمی گرفتیم و هم مدال برنز انفرادی باید بتوانیم به آن روز‌ها برگردیم و‌باز هم مدال بازی‌های آسیایی را بگیریم.


بیشتر بخوانید: تیم شمشیربازی "اپه" مردان ایران از صعود به نیمه نهایی بازماند


انتهای پیام/

شکست تیم اپه ایران مقابل کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار