بولتون: به وارد کردن فشار به ایران ادامه می‌دهیم

مشاور امنیت ملی ترامپ با ادعای اینکه واشنگتن به دنبال تغییر نظام ایران نیست، تاکید کرد کشورش به تحریم‌های اقتصادی علیه تهران ادامه می‌دهد.

بولتون: به وارد کردن فشار به ایران ادامه می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرنگار شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (چهارشنبه) ادعا کرد: «ما به دنبال تغییر رفتار ایران هستیم نه نظام آن».

بولتون در سخنرانی در همایش روزنامه «جروزالم پست» افزود: «آمریکا علاوه بر تحریم‌های اقتصادی، کار‌های دیگری برای وارد کردن فشار هرچه بیشتر به ایران انجام می‌دهد».

مشاور امنیت ملی ترامپ همچنین مدعی شد: «امیدواریم دولت‌های اروپایی همانند شرکت‌هایشان به زودی متوجه شوند که انتخاب بین تجارت با ایران و تجارت با آمریکا خیلی انتخاب واضحی است. هیچ تردیدی نباید باشد که آمریکا به دنبال حل مسالمت‌آمیز این مسئله است، اما در عین حال، ما برای هر شرایطی که ایران ایجاد کند، کاملا آماده‌ایم».

وی با ادعای اینکه رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد مسکو نمی‌تواند ایران را از سوریه خارج کند، در ادامه گزافه‌گویی‌هایش گفت: «پس حملات اسرائیل به اهداف ایرانی در سوریه اقدامی مشروع و در راستای دفاع از خود بوده است».

بولتون در بخش دیگری از سخنانش در ادعایی تاکید کرد: «اگر سوریه از سلاح شیمیایی در ادلب استفاده کند، آمریکا به شدت واکنش نشان می‌دهد».

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، تحریم ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار