وزیر خارجه انگلیس:

انگلیس درباره توافق هسته‌ای ایران با ترامپ اتفاق نظر ندارد

جرمی هانت امروز ضمن اشاره به مخالفت انگلیس با موضع ترامپ در قبال برجام، بر تعهد لندن و بروکسل در قبال این توافق تأکید کرد.

انگلیس درباره توافق هسته‌ای ایران با ترامپ اتفاق نظر نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی، جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس، امروز (سه شنبه) ضمن اشاره به مخالفت انگلیس با موضع ترامپ در قبال برجام، بر تعهد لندن و بروکسل در قبال این توافق تأکید کرد. وزیر خارجه انگلیس همچنین در این باره افزود شما ممکن است نزدیک ترین متحد یکدیگر باشید، اما این بدان معنا نیست که گاهی درباره برخی موضوعات اختلاف نظر ندارید.

جرمی هانت همچنین با ابراز خشنودی درباره تحریم های آمریکا علیه روسیه، از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواست به تبعیت از آمریکا و شانه به شانه با این کشور، تحریم های جامعی را علیه روسیه وضع کنند. وی همچنین مدعی شد سیاست خارجی روسیه تحت ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین جهان را به مکانی خطرناک تر تبدیل کرده است.

وزیر خارجه انگلیس در ادامه تنها به ابراز نگرانی درباره جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی علیه مردم یمن بسنده کرد و از محکومیت جنایت اخیر این ائتلاف در بمباران یک اتوبوس حامل کودکان بی دفاع یمنی که به کشته شدن دست کم 50 تن انجامید و همچنین هرگونه تعهدی برای توقف فروش سلاح به عربستان طفره رفت.

انتهای پیام/

اظهارات جرمی هانت درباره توافق هسته‌ای ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار