لزوم حضور فعال نظام‌های صنفی در بخش کشاورزی

‍ مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی گفت : نظام‌های صنفی باید حضوری فعال در مجامع تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر مرتبط با بخش کشاورزی داشته باشند

لزوم حضور فعال نظام‌های صنفی در بخش کشاورزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهندس اسفندیاری ‍ مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی در نشست با همکاران دفتر تشکل‌های سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: باید تعامل لازم و کافی بین نظام صنفی استان و شهرستان‌ها با بخش‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در استان برقرار شود .

وی بر تقویت جایگاه نظام صنفی در تعامل با سایر دستگاه‌های استان تاکید کرد و گفت: تقویت تعامل بین نظام صنفی با سایر دستگاه‌هایی که مرتبط با بخش کشاورزی هستند بسیار مهم و حیاتی است.

اسفندیاری ادامه داد: باید همکاران نظام صنفی در معرفی جایگاه نظام صنفی تلاش بیشتری کنند و اعتبار پروانه‌های فعالیت نظام صنفی را نیز برای دستگاه‌های مهم به خوبی تشریح کنند.

‍ مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی افزود: همه کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی باید بدانند که نظام صنفی کشاورزی وظیفه ساماندهی نظارت و حمایت از حقوق صنفی کلیه بهره‌برداران و فعالان بخش کشاورزی را دار می‌باشد و باید در این زمینه با نظام صنفی همراهی و همیاری کنند.

وی ه گفت : باید از خبرگان و نخبگان کشاورزی در نظام‌های صنفی بهره گرفته و به حل مسائل و مشکلات کشاورزان به صورت ویژه پرداخته شود.
 
 
انتهای پیام// ف.ج
 
 

لزوم  تعامل  بین نظام صنفی استان و شهرستان‌ها با بخش‌های تصمیم‌گیر در استان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار