در نخستین روز هفته دولت؛

آیین خطبه خوانی در حرم بانوی کرامت (س)برگزار شد

برنامه های هفته دولت با آيين خطبه خوانی در حرم حضرت معصومه(س) با حضور جمعی از مسئولان استانی در قم آغاز شد.

 به گزارش   گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در نخستین روز از هفته دولت، آیین خطبه خوانی خادمان کریمه اهل بیت(س)در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ارشد  استان قم برگزار شد.

آیین خطبه خوانی در حرم بانوی کرامت (س)برگزار شد

آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه (س) در این مراسم با اشاره به ویژگی های ظهور، از بین رفتن نفاق را از خصیصه های شکل گیری دولت ولی عصر (عج) دانست و اظهار کرد: شوق ظهور امام زمان (عج) از آرزوهای همه مومنین است.

وی با بیان اینکه مومنان باید خود را برای شکل گیری دولت امام عصر(عج) به صورت عملی آماده کنند افزود: هر یک از مومنین که می تواند بایستی برای تشکیل نمونه چنین دولتی تلاش کند.

آیین خطبه خوانی در حرم بانوی کرامت (س)برگزار شد


آیت الله سعیدی در ادامه با بیان اینکه طبق احادیث مردم بر دین حاکمانشان هستند گفت: شهیدان رجایی و باهنر از جمله دولتمردانی بودند که بنایشان اصلاح خود و جامعه بود.


تولیت آستانه حضرت معصومه (س) افزود: این شهیدان به دنبال موقعیت و ریاست نبودند و در پرتو آراء مردم به دنبال عمل به اسلام و کلام اهل بیت (ع) و خدمت به مردم بودند.

آیین خطبه خوانی در حرم بانوی کرامت (س)برگزار شد

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این سنت بسیار خوبی است که دولتمردان در این هفته گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه می دهند.


وی با اشاره به شعار سال جاری با عنوان شفافیت،‌پاسخگویی و کارآمدی گفت: کارآمدی زمانی محقق می شود که شفافیت و پاسخگویی لازم را داشته باشیم.


استاندار قم نگاه جدی به جریان آزاد اطلاعات در دولت تدبیر و امید را مورد توجه قرار داد و گفت: بایستی به این امر در راستای جلب اعتماد عمومی اهتمام جدی داشته باشیم.

آیین خطبه خوانی در حرم بانوی کرامت (س)برگزار شد


نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در چنین شرایطی رسانه ها وظیفه خطیری را به عهده دارند افزود: ارائه عملکرد واقعی مسئولان به صورت صحیح و بدور از نگاه های جناحی در جهت افزایش رضایتمندی عمومی جایگاه ویژه ای دارد.


صادقی همچنین با اشاره به برنامه های هفته دولت خاطرنشان کرد: در این هفته 181 پروژه با اعتباری بالغ بر 4710 میلیارد ریال در زمینه های مختلف از جمله بهداشتی، عمرانی و فرهنگی و ورزشی به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ش

خطبه خوانی درحرم حضرت معصومه(س)در آغازین روز هفته دولت

برچسب ها: هفته دولت ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار