همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از 47پروژه عمرانی در فهرج

سرپرست فرمانداری فهرج گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۷ پروژه عمرانی، بهداشتی و خدماتی در فهرج به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از 47پروژه عمرانی در فهرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر باقری سرپرست فرمانداری فهرج گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۷ پروژه عمرانی، بهداشتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: آسفالت معابر روستا‌ها، بهره برداری از پارک روستایی، روشنایی بلوار‌های روستا، خانه بهداشت شهید تکتاز در سکهور، آبیاری تحت فشار، بهره برداری از استخر پرورش ماهی، پروار بندی ماهی گرمابی با ظرفیت ۲ تن، بسته بندی خرما، از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در دوبخش مرکزی و نگین کویر فهرج به مناسبت هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

باقری تصریح کرد: کارخانه آسفالت و تاسیسات شن و ماسه شهرداری فهرج درحوالی روستای عصمت آباد بخش مرکزی به بهره برداری خواهد رسید که راه اندازی آن‌ها ۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی بیان داشت: سالن انتظار مراجعین مرکز بهداشتی درمانی فهرج، دندانپزشکی وپانسیون مرکز درمانی برج اکرم نیز در این هفته به بهره برداری خواهد رسید که درمجموع برای راه اندازی این ۴۷ طرح ۷ میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

پروژه های هفته دولت در فهرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار