الگو گیری از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر در خدمت کردن به مردم

امام جمعه آبادان گفت:خدمت کردن به مردم و انقلاب اسلامی ویژگی شهیدان رجایی و باهنر بود که باید از آنها الگوگیری کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه ی نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز هفته ی دولت شهیدان رجایی و باهنر را الگوهایی مناسب برای همه ی مسئولان معرفی کرد و گفت:اخلاص،ساده زیستی،ولایت مداری و بصیرت سیاسی از جمله ویژگی های آن دو شهید بود که باعث شد تا دولتی کارآمد را هر چند برای مدت زمانی اندک راه اندازی کنند.

وی دولت را بزرگترین شاخصه ی کارآمدی نظام برشمرد و افزود: داشتن روحیه ی قوی برای حل مشکلات مردم و استفاده از طرز فکر شهیدان رجایی و باهنر میتواند راه حل مشکلات کشور باشد چرا که ایران اسلامی نیاز به نیروهایی انقلابی دارد که مقابل دشمن کوتاه نیایند .

امام جمعه آبادان کشور را نیازمند به دولت جهادی و خدمت الهی بدون منت عنوان کرد و ادامه داد:دولت انقلابی و جهادی اعتماد به نفس و خودباوری دارد و مبارزه میکند با فساد و اشرافی گری ، پرکار و پرتلاش است و با جوانگرایی تلاش میکند تا تغییرلتی به وجود بیاورد.

ابراهیمی پور  تشکیل کارگروه اقدام علیه ایران توسط آمریکایی ها را دشمنی آشکار دانست و گفت:آمریکا از این اقدام خود چهار هدف دارند،تشدید تحریم ها،تشکیل ائتلاف منطقه ای علیه ایران، دامن زدن به مشکلات مردمی و تسلیم نظام جمهوری اسلامی و براندازی آن که خیال خامیست و به گفته ی رهبر معظم انقلاب جنگ نمی شود و مذاکره هم نمیکنیم.

وی  با اشاره به شکست دشمنان در همه ی جبهه های جنگ نیابتی افزود:آمریکا میداند اگر به ما حمله کند همه ی منافعش در سراسر دنیا به خطر می افتد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نماز جمعه این هفته شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.