آخرین آمار مصدومان زلزله کرمانشاه

نماینده وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده کرمانشاه از آخرین آمار مصدومان زلزله تازه آباد کرمانشاه خبر داد.

آخرین آمار مصدومان زلزله کرمانشاهبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بامداد امروز زمین لرزه ای به قدرت بزرگی ۵.۹ ریشتر بامداد امروز تازه‌آباد از توابع استان کرمانشاه را لرزاند، این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین  رخ داد و این زلزله تعدادی مصدوم و فوتی داشته است.

09:30: طیب قدیمی نماینده وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آخرین آمار مصدومان زلزله تازه آباد کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اثر وقوع زمین لرزه 5.9 ریشتری تازه آباد و ثلاث باباجانی کرمانشاه تعداد 3 نفر فوت و 260 نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

وی بیان کرد: افراد فوت شده، یک پیرمرد 70 ساله، 2 زن باردار از شهرهای اسلام آباد غرب و سر پل ذهاب بوده که به دلیل ترس از وقوع این حادثه و شوکه شدن متأسفانه جان خود را از دست دادند.

نماینده وزیر بهداشت در امور مناطق زلزله زده کرمانشاه تأکید کرد: بر اثر وقوع زمین لرزه 5.9 ریشتری تازه آباد و ثلاث باباجانی کرمانشاه، بیمارستان یا مراکز درمانی دچار هیچ آسیبی نشده‌اند و همه بیمارستان‌های استان و استان‌های هم‌جوار به حالت آماده باش کامل قرار دارند.

قدیمی گفت: بیشتر مصدومان در زمان فرار از خانه دچار پیچ خوردگی خراشیدگی دست و پا به مراکز درمانی مراجعه کرده و تعداد کمی به دلیل ریزش آوار به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شده‌اند.

08:08: نوری معاون فنی و عملیات اورژانس کشور با اشاره به وقوع زلزله در غرب کشور و استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بر اساس گزارش مرکز لرزه نگاری کشور،  زمین لرزه ای به قدرت بزرگی ۵.۹ ریشتر بامداد امروز تازه‌آباد از توابع استان کرمانشاه را لرزاند.

وی ادامه داد : این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین  رخ داد و تعدادی مصدوم و فوتی داشته است.

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور با اشاره به  آخرین آمار مصدومان زلزله تازه آباد کرمانشاه گفت: زلزله تاکنون ۲۴۱ مصدوم و ۲ فوتی داشته است.

نوری اظهار کرد: بالگردهای اورژانس کشور برای ارزیابی دقیق مناطق زلزله زده در آسمان کرمانشاه به پرواز در آمدند.

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور یادآوری کرد: پایگاه های اورژانس منطقه در حالت آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/

آخرین آمار مصدومان زلزله تازه آباد کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار