معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهدخبر داد؛

شهریور ماه از سرود گردشگرى مشهد رونمایى می شود

معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد گفت:رونمایى از سرود گردشگرى یکى از برنامه هاى شهریورماه شهرداری است که با موسیقى هاى سنتى ایران، به معرفى ظرفیت هاى گردشگرى مشهد مى پردازد.

بر معرفی هویت‌های گردشگری به زائران و گردشگران تأکید کرد نرگس شالچیان، معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ با اشاره به اقدامی در زمینه اطلاع رسانی به زائر و گردشگر گفت: هم اکنون در حال تنظیم کتاب جامع مشهد هستیم تا هر آنچه را که زائر و گردشگر در مشهد به آن نیاز پیدا مى کند، در این کتاب معرفى کرده و به رایگان در اختیار آن ها قرار دهیم.

معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد ادامه داد: براى استفاده سودمند زائر و گردشگر از مدت ماندگاری در مشهد، مسیرهاى پیشنهادى را در قالب برنامه سه و چهار روزه به افراد پیشنهاد مى کنیم که انواع گردشگرى از جمله طبیعت، تاریخ و خرید را در خود گنجانده است.

شالچیان گفت: پلاک کوبى خانه هاى تاریخى با کمک میراث فرهنگى در حال انجام است و به قالب مشخصى رسیده ایم.

وی با بیان اینکه براى توسعه گردشگرى توس "دبیرخانه دوازده رخ" را راه اندازی کرده ایم ، افزود: دوازده رخ، نام جنگ ایران و توران در شاهنامه و عدد ۱۲ نیز براى ما یادآور دوازده امام معصوم است.

معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد با اشاره به برنامه‌های این دبیرخانه، ادامه داد: در هر ماه یک رخ یا برنامه و رویداد را براى معرفى فضاى فرهنگى اختصاص مى دهیم که نشست اول این برنامه درباره مادر، زن و خانواده در شاهنامه است.

انتهای پیام // ف. ش


اقدامات شهرداری مشهد بمنظور معرفی هویت‌های گردشگری

برچسب ها: شهرداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار