وزیر آموزش و پروش در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

کتاب های کمک درسی پایه دوازدهم غیر قانونی است/ برای کنکور فعلا چاره ای نداریم

بطحائی گفت: کتاب های کمک آموزشی که اکنون برای پایه دوازدهم در بازار منتشر شده مورد تایید ما نیست اما متاسفانه استفاده می شود.

کتاب های کمک درسی پایه دوازدهم در بازار غیر قانونی است/ کمک صدا و سیما در حذف آزمون های صدمه زننده به نظام آموزشیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک‌ساله وزارت آموزش و پرورش و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا با وجود آنکه هنوز کتاب درسی پایه دوازدهم وارد بازار نشده کتاب کمک آموزشی این پایه عرضه می شود اظهار کرد: این کتاب ها مورد تایید ما نیست اما متاسفانه استفاده می‌شود.

آموزش و پرورش کتب کمک آموزشی پایه دوازدهم را تایید نکرد

وی افزود: دستور بررسی چگونگی ورود این کتاب های کمک درسی را به بازار داده ام.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: کتاب های کمک آموزشی و برگزاری آزمون ها در دوره ابتدایی ضرورتی نداشته و باید جمع شود، سیاستی که از سمت آموزش و پرورش با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره متوسطه دوم با کنکور مواجه هستیم، ادامه داد: برای این موضوع فعلا چاره ای نداریم و ناگزیریم در این دوره از آزمون ها و کتاب های کمک درسی کمک بگیریم.

وزیر آموزش و پرورش درباره موضوع حذف کنکور و استفاده از کتاب های کمک آموزشی تصریح کرد: صدا و سیما در حال پیگیری است تا کتاب کمکی و آزمون های مرسوم که به نظام آموزشی صدمه زده در دوره ابتدایی و متوسطه اول برچیده شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار