کی روش تکلیف زمان برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ازبکستان را مشخص می‌کند

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران پس از بازگشت کارلوس کی روش به کشورمان درباره دیدار با ازبکستان به جمع بندی می رسند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان هفته جاری برای آغاز مرحله اول اردوهای آماده سازی این تیم برای جام ملتهای 2019 آسیا به تهران می آید و قرار است در نشستی با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره نهایی کردن برنامه این اردو و البته انتخاب حریفان تدارکاتی ملی پوشان فوتبال ایران شرکت کند.

مهدی تاج شب گذشته از برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی با تیم ملی فوتبال ازبکستان خبر داد اما هیچگونه اطلاع رسانی نسبت به زمان و محل برگزاری این بازی انجام نشده است. البته قرار است پس از بازگشت کی روش به ایران تصمیم نهایی درباره این بازی گرفته شود.

پیش از این اعلام شده بود تیم ملی در تاریخ 15 و 19 شهریور در 2 بازی تدارکاتی به میدان می رود و به نظر می رسد کی روش ازبکستان را به عنوان نخستین حریف تدارکاتی تیم ملی در نظر گرفته است.

تیم ملی فوتبال ازبکستان که به تازگی با هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی سابق تیم ملی مصر و تیم های اینترمیلان، والنسیا و پارما قرارداد امضاء کرده است در گروه اول جام ملتهای آسیا با ژاپن، عمان و ترکمنستان هم گروه است. جایی که ایران باید در گروه سوم این رقابت ها با عراق، ویتنام و یمن بازی کند.


بیشتر بخوانید: دستیاران ایرانی در قرارداد جدید کی روش چه سهمی خواهند داشت؟ 


سرمربی تیم ملی فوتبال 7 شهریور به تهران باز می گردد اما احتمال دارد نخستین اردوی این تیم طبق تشخیص کی روش با یک تا 2 روز تاخیر آغاز شود.

مسئولان فدراسیون فوتبال برای انتخاب دومین حریف تدارکاتی تیم ملی در این اردو همچنان در حال مذاکره با تیم هایی از آسیا و آفریقا هستند.

انتهای پیام/

کی روش تکلیف بازی با ازبکستان را مشخص می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار