تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

دولتی‌ها بر سبک زندگی جامعه تاثیر می گذارند

آیت‌الله سعیدی گفت:دولتی‌ها با مدیریت خود بر سبک زندگی جامعه تاثیر می گذارند،برای سبک زندگی اسلامی آن ها باید کار جدی‌تری انجام شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دیدار  مسئولان موسسه فرهنگی هنری سبک زندگی آل یاسین که در سالن محراب انجام شد، با بیان اینکه برای سبک زندگی اسلامی دولتی‌ها باید کار جدی‌تری انجام شود،گفت: دولتی‌ها سبک زندگی جامعه را با مدیریت خود مورد تاثیر قرار می‌دهند به همین علت باید در این عرصه ورود جدی فراتر از یک نوشته داشته باشیم.

وی افزود: باید به آفات و آسیب خارج شدن از سبک زندگی اسلامی توجه داشته باشیم به این معنا که در این موسسه فقط باید به موضوع سبک زندگی اسلامی توجه شود؛ برای این سبک باید متخصصان را تربیت کنیم تا این افراد به جایگاه مرجعیت در حوزه سبک زندگی اسلامی برسند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه موسسه باید از سیاسی شدن پرهیز کند، تصریح کرد: این موضوع یکی از آسیب‌هایی است که باید مراقب آن باشیم.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه سفر حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام از مدینه تا مرو باید مورد بررسی قرار گیرد، اظهار کرد: سفرنامه‌ها جاذبه زیادی برای مردم دارند به ویژه زمانی که این سفر به امام هشتم اختصاص داشته باشد.

وی از عقاید به عنوان یکی از اصول مهم در سبک زندگی اسلامی نام برد و مطرح کرد: حضرت معصومه سلام‌الله علیها در عرصه‌های مختلف اسوه‌ای برای مردم جامعه هستند به هیمن علت در حرم مطهر باید آموزه‌های زندگی این بانوی کریمه احیا شود.

انتهای پیام/ش

دیدار اعضای موسسه سبک زندگی آل یاسین با آیت الله سعیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار