روز پرکار مسئولان طبسی در هفته دولت

چهارمین روز از هفته دولت یکی از پرکارترین روزهای این هفته در طبس بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ؛احداث آسفالت ۵ کیلومتر راه روستایی،دیدار با خانواده ی شهدا و افتتاح ساختمان دهیاری روستای جمز طبس،بهره برداری از پروژه آسفالت معابر و همچنین گلزار شهدای این روستا و بهره برداری از پروژه های مدیریت توزیع برق بخش مرکزی شهرستان طبس تنها بخشی از برنامه های روز چهارم در هفته دولت بود.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس،سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه ، مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان طبس و اعضاء کمیته بانوان ستاد هفته دولت با خانواده های شهید والامقام غلامرضا اسماعیلیان در روستای جمز دیدار کردند.

همچنین در چهارمین روز از هفته دولت ، سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در مراسم بهره برداری از پروژه احداث و آسفالت ۵ کیلومتر راه روستایی بخش مرکزی گفت:این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲/۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود:راههای مورد بهره برداری شامل راه مشاع شهید زمانی به طول ۲ کیلومتر، رحمت آباد به طول ۱ کیلومتر، عزیز آباد به طول ۱ کیلومتر و مسجد ذی القربی به طول ۱ کیلومتر بوده است.

ساختمان دهیاری روستای جمز طبس نیز با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و پروژه آسفالت معابر این روستا نیز امروز به بهره برداری رسید.

طلائی مقدم در این خصوص گفت:اجرای عملیات آسفالت ۶ هزار متر مربع از معابر روستا از محل قیر رایگان و ۱۴ هزار متر مربع نیز توسط آسفالت مشارکتی تأمین شده و ۲ هزار و 500 میلیون ریال اعتبار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه شده است. 

وی افزود:۴ هزارمتر طول جدول گذاری، ۲۰ هزار متر مربع زیر سازی و ۱۴ هزار متر مربع عملیات آسفالت با ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل دهیاری روستای جمز طبس انجام شده است.

گلزار شهدای این روستا نیز با اعتباری بالغ بر  ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه های مدیریت توزیع برق شهرستان طبس در بخش مرکزی نیز از دیگر برنامه های چهارمین روز هفته دولت در طبس بود که با حضور فرماندار ویژه و دیگر مسئولان دستگاههای اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفت. 

طلایی مقدم اعتبار هزینه شده از دهه فجر سال ۹۶ تا هفته دولت سال ۹۷ را  ۲ هزار و 400 میلیون ریال اعلام کرد و افزود:در این پروژه ها هزار و 746 متر از شبکه های فرسوده روستاهای بخش مرکزی اصلاح شده و ۲۳۰ متر شبکه روشنایی نیز در این روستاها اجرا شده است.

انتهای پیام/غ

چهارمین روز از هفته دولت یکی از پرکارترین روزهای این هفته در طبس 

برچسب ها: هفته دولت ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار