بهره برداری از ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان جیرفت

۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیارد ریال در بخش جبالبارز و ساردوئیه با حضور سرپرست معاون سیاسی استانداری کرمان و فرماندار دیگر مسئولان شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ همزمان پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان جیرفت ۶ پروژه در حوزه بهداشت،عمران روستایی ،کشاورزی،گردشگری ، بوم گردی و عملیات راهداری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت:این پروژه ها شامل افتتاح مجموعه اقامتی تفریحی گل سنگ بارز،افتتاح خانه بهداشت روستای بنستان به نمایندگی از ۱۲ خانه بهداشت دیگر در جیرفت ،طرح پرورش شتر مرغ در ساردوئیه ،بهره برداری از روکش آسفالت محور جیرفت-ساردوئیه(محدوده دلفارد)،سنگفرش روستای کرا از توابع دلفارد و افتتاح مجموعه بوم گردی گلما دلفارد می باشند.

« افتتاح مجموعه اقامتی تفریحی گل سنگ بارز»

بهره برداری از ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان جیرفت


حمید ملانوری سرپرست معاون استانداری کرمان در مراسم افتتاح مجموعه اقامتی تفریحی گل سنگ بارز ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت:این مجموعه با اعتبار یک میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

وی افزود:یکی از مزیت های بزرگ استان کرمان صنعت گردشکری است که نیاز به توجه بیشتری دارد.

ملانوری ضمن تشکر از مردم ،شورای اسلامی، دهیاری، بخشداری و کسانی که در این امر سرمایه گذار این طرح را همراهی کردند تصریح کرد:از سرمایه گذاران بخش خصوصی که در روستاها چنین اقداماتی انجام می دهند می توان به عنوان بزرگترین خیران نام برد.

«افتتاح خانه بهداشت روستای بنستان به نمایندگی از ۱۲ خانه بهداشت دیگر در حوزه شهرستان جیرفت»

بهره برداری از ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان جیرفت

اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای بنستان گفت: با تلاش دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت ۱۵۹ خانه بهداشت در جنوب کرمان احداث شده است.

وی افزود:خانه بهداشت روستای بنستان به نمایندگی از ۱۲خانه بهداشت در دیگر مناطق شهرستان جیرفت با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان افتتاح شد .

۱۲ خانه بهداشت در روستاهای بنستان ،بادام،ساویدان ،گاوکان گوران، میانده،باقرآباد،زاروکی،احمدآباداسفندیاری،
دشت آزادگان ،بهجرد،باغ نظری (باغ برج)٬سنگدان در پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

«طرح پرورش شترمرغ در بخش ساردوئیه منطقه دلفارد»

بهره برداری از ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان جیرفت

علی سالاری مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت گفت:بهترین منطقه در استان کرمان برای پرورش شتر مرغ منطقه جنوب کرمان است.

وی افزود:مزرعه پرورش شتر مرغ «عظیمی افشار» بدون دریافت تسهیلات و کمک دولتی فعالترین واحد پرورش شتر مرغ در استان کرمان است.
سالاری تصریح کرد:این مجموعه با ظرفیت ۲۰۰ قطعه شتر مرغ با اعتبار ۱۴ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

مدیر اداره  جهاد کشاورزی جیرفت گفت:در حال حاضر وضعیت موجود ۳۷۰ قطعه شترمرغ که ۱۰۰ قطعه مولد و ۲۰۰ قطعه جوجه سه هفتگی تا ۴ ماهگی و ۷۰ قطعه آماده کشتار می باشد و کشتار شترمرغ ها در کشتار گاه دام شهرستان انجام می شود.


«بهره برداری از روکش آسفالت محور جیرفت،ساردوئیه»

بهره برداری از ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان جیرفت

اکبر سلیمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت گفت:روکش آسفالت در محدوده روستای دلفارد به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.


وی افزود:علاوه بر این عملیات روکش آسفالت ۱۰ کلیومتر دیگر این محور در حال اجرا می باشد.

«بهره برداری از سنگفرش روستای کرا از توابع دلفارد »

امیر امیرشکاری مدیر بنیاد مسکن شهرستان جیرفت گفت:عملیات اجرای طرح هادی در روستای دلفارد پیشرفت خوبی داشته و مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

وی افزود: هزارو ۱۰۰ متر مربع از پروژه سنگفرش روستای کرا دلفارد با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری اجرا و به بهره برداری رسید و هزارو ۱۰۰ متر مربع دیگر در حال اجرا است حجم کل پروژه ۲ هزارو ۲۰۰ متر مربع می باشد.

«افتتاح مجموعه بوم گردی گلما دلفارد»

بهره برداری از ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان جیرفت
عبدالرضا پورباقری سرمایه گذار مجموعه بوم گردی گلما دلفارد گفت:این مجموعه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از اعتبارات شخصی بدون دریافت تسهیلات و همکاری اداره میراث فرهنگی و دیگر ادارت زیربط شهرستان جیرفت به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مجموعه بوم گردی گلما دلفارد دارای ظرفیت ۱۵۰ نفر گردشگر و مهمان، با زیربنای ۲ هزار متر مربع شامل ۶ سوئیت vip یک خوابه و دوخوابه ،۲ کلبه چوبی،۴کپر بومی،چادر عشایر،آتلیه فیلم و عکس ،سالن رستوران ،کافی شاپ و بوفه می باشد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.