برگزاری طرح آموزش بسیج دانش‌آموزی با شرکت ۳۰۰ دانش‌آموز کردستانی

مسول سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان از شرکت ۳۰۰ دانش‌آموز کردستانی در طرح آموزش بسیج دانش‌آموزی دراین استان خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد رضا مومنی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه بیت‌المقدس در اختتامیه دوره آموزش دانش‌آموزی گفت: طرح آموزش بسیج دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان کلاس اول متوسطه از تاریخ ۲۶ مرداد لغایت ۳۰ مرداد ماه دوره برداران به تعداد ۱۵۰ نفر و دوره خواهران از تاریخ یکم شهریورماه تا تاریخ ۴ شهریور به تعداد ۱۴۵ نفر برگزار شد.
وی افزود: این دانش‌آموزان در کلاس‌های معرفتی، تشکیلاتی، بصیرتی، فضای مجازی، و کارگروه‌های تشکیلاتی اعم از جذب و سازماندهی، برنامه‌ریزی و تجربه‌نگاری شرکت کردند.
مومنی بیان کرد:هدف از برگزاری این طرح، آموزش فرماندهان واحد‌های پیشگام و ارتقا سطح بصیرت این دانش‌آموزان است.
وی افزود: در پایان این دوره پسران دانش‌آموز به مناطق جنگی راهیان نور در مریوان اعزام شدند و خواهران دانش‌آموز مزار شهدای سنندج را غبارروبی کردند.
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: هدف اصلی این طرح جذب ۸ میلیون جوان انقلابی پای کار و متعهد است تا به خواسته رهبر انقلاب یاری‌دهنده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشند.
مومنی در پایان از همکاری آموزش و پرورش برای برگزاری این دوره خبر داد و خواهان همکاری بیشتر این نهاد با سپاه و بسیج برای تربیت دانش‌آموزان انقلابی شد.
انتهای پیام/م

برگزاری طرح آموزش بسیج دانش‌آموزی در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.