چرا پوتین لیموزین را برای تردد انتخاب کرد؟+تصاویر

رئیس‌جمهوری روسیه در هنگام انتخاب لیموزین مورد استفاده خود نکاتی مهم را در نظر گرفت.

نگاهی به لیموزین خاص پوتین+فیلم و تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛"دنیس منتوروف" وزیر صنعت و تجارت روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری «نووستی»، توضیح داد که "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه اصلی‌ترین خودوری کاروان اسکورت خود را لیموزین «Aurus» انتخاب کرد.

به گفته این وزیر، پوتین درباره جزئیات این تومبیل سئوال خاصی نکرد و تنها روی امنیت و کیفیت این اتومبیل تاکید داشت. منتوروف گفت: «درباره رئیس جمهوری باید بگویم که وی دید دموکراتیکی به مسئله داشته و مقرون به صرفه بودن برایش اهمیت داشته و چندان به زرق و برق و شیک بودن آن توجه ندارد.»

وزیر صنعت و تجارت روسیه افزود: «ولادیمیر پوتین صرفاً به نکات مهم، بخصوص کیفیت اتومبیل توجه دارد و برای وی مهم نیست که این اتومبیل‌ها در نگاه همتایان خارجی وی چگونه تصور شوند.»

رئیس جمهور روسیه در اوایل ماه می در مراسم رونمایی از سری خانواده لیموزین‌های جدید تشریفاتی دیدن کرد که وی از آنها برای آمد و شد در شهر مسکو استفاده می‌کند.

ناوگان اتومبیل‌های اسکورت کاخ کرملین بطور معمول اتومبیل‌های ساخت داخل روسیه است و ولادیمیر پوتین تنها در برخی موارد استثنایی از خودروی خارجی استفاده می‌کند.

چرا پوتین لیموزین را برای رفت و آمد خود انتخاب کرد؟

چرا پوتین لیموزین را برای رفت و آمد خود انتخاب کرد؟

چرا پوتین لیموزین را برای رفت و آمد خود انتخاب کرد؟

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

نگاهی به لیموزین خاص پوتین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار