مقیمی:

دولت با اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به دنبال خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

استاندار تهران گفت: دشمنان با انواع محدودیت ها و تحریم ها به دنبال تضعیف اقتصادی نظام و کشاندن کشور به پای میز مذاکره هستند.

دولت با اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به دنبال خنثی کردن توطئه‌های دشمنان استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین مقیمی استاندار تهران هم زمان با هفته دولت به همراه فرمانداران شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مدیران و مسئولان سایر ادارات و نهادهای این استان با حضور در حرم حضرت امام خمینی(س)، با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

استاندار تهران در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل به نقش احزاب و جریان های سیاسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دولت ها بعد از انقلاب با اجرای فعالیت های مختلف موجب تثبیت نظام و توسعه کشور در همه عرصه ها شدند.

مقیمی تصریح کرد: بازسازی کشور به جا مانده از هشت سال جنگ تحمیلی بدون کمک از دیگر قدرت ها درس بزرگی برای ما دولتمردان است و بایستی در این شرایط حساس بیش از گذشته فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با انواع محدودیت ها و تحریم ها به دنبال تضعیف اقتصادی نظام و کشاندن کشور به پای میز مذاکره هستند، افزود: هدف اصلی دولت تدبیر و امید در این جنگ تمام عیار اقتصادی، تحرک چرخ های صنعت، کشاورزی و خدمات کشور است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه امسال صدها طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی در استان تهران طی هفته دولت به بهره برداری رسید، اظهار داشت: مردم با سرمایه گذاری ها و دولت با حمایت و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی به دنبال خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر (در هشتم شهریور 1360) هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار