کرمان بر سکوی نخست رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور

تیم دوچرخه سواری استان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور دانهیل بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

حسین اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات قهرمانی کشور دانهیل بزرگسالان با حضور رکابزنانی از سراسر کشور به میزبانی سنندج برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، امین نجفی از کرمان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی از قزوین نیز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

اسلامی با اشاره به اینکه میثاق پرتو از کرمان نیز در جایگاه هفتمی قرار گرفت، تصریح کرد: استان کرمان با یک جایگاه اولی و یک جایگاه هفتمی، مقام اول تیمی را نیز به خود اختصاص داد.

اسلامی با اعلام اینکه حسین زنجانیان، ورزشکار قزوینی که در این رقابت‌ها بعد از امین نجفی مقام دوم را کسب کرد، به عنوان نماینده ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور داشت، یادآور شد: این بازیکن رقیب امین نجفی در مسابقات انتخابی رقابت‌های جاکارتای اندونزی بود.

وی افزود: امین نجفی، بازیکن کرمانی که تا آخرین لحظات اسمش همراه با حسین زنجانیان در لیست کاروان دوچرخه سواری اعزامی به رقابت‌های جاکارتا بود، در آخرین لحظات بنا به دلایلی که هیچ وقت علتش مشخص نشد، خط خورد.

اسلامی تصریح کرد: مسئولان استان باید در این خصوص از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیری‌های لازم را به عمل آورند که چرا حق و حقوق امین نجفی ضایع شد، هر چند که هیئت دوچرخه سواری استان قبل از اعزام بار‌ها در خصوص علت حذف ناعادلانه این ورزشکار پیگیری‌هایی انجام داد که هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.

انتهای پیام/ب

رکابزنان کرمانی قهرمان رقابت های کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.