شرکت ۷۰۰ بازیگر در بازسازی واقعه غدیر

با حضور ۷۰۰ بازیگر واقعه غدیر در شهرستان شادگان بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ هادی عبودی، جانشین سپاه ناحیه مقاومت شادگان بیان داشت: مراسم بزرگ بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان اولین بار در سال ۹۱  اجرا شد و امسال پنجمین سال برگزاری آن است.

وی افزود: حدود ۷۰۰بازیگر در این نمایش شرکت می‌کنند و جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر این برنامه را تماشا می‌کنند. از یک ماه گذشته کارهای مقدماتی این برنامه آغاز شد.

عبودی عنوان کرد: مراسم بازسازی در منطقه عبودی شهرستان برگزار می‌شود و محمد حبیبی، کارگردان این نمایش است که آموزش این نیروها را در این مدت انجام می‌دهد. لباس‌های مناسبی برای بازیگران تهیه شده و روحانیون، هیئات مذهبی، سادات و بزرگان قبایل و ادارات برای شرکت در این برنامه دعوت شده‌اند.

جانشین سپاه ناحیه مقاومت شادگان  گفت: مراسم بازسازی واقعه غدیر شهرستان شادگان در سال ۹۲ مقام اول کشور را به دست آورد. پس از آن نیز این نمایش رتبه دو کشور و اول استان را از آن خود کرد. فضاسازی مناسبی برای برگزاری این نمایش با فراهم ساختن ماکتی از کعبه و ایجاد برکه و همچنین نخل‌های اطراف میدان فراهم شده است تا نمایش واقعی‌تر جلوه کند.

انتهای پیام/م

بازسازی واقعه غدیر در شادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.