ثاقبی: داور پنالتی می گرفت، به استقلال خوزستان ۵، ۶ گل می زدیم

هافبک تیم پیکان تهران گفت: اگر داور پنالتی می گرفت و بازیکن استقلال خوزستان را اخراج می کرد، ۵، ۶ گل می زدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین ثاقبی، هافبک تیم فوتبال پیکان تهران پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان درباره صحنه مشکوکی به پنالتی بیان کرد: صد در صد پنالتی بود و قشنگ بازیکن جریف پای من را زد و بازیکنان استقلال خوزستان هم تعجب کرده بودند که چرا داور اعلام پنالتی نکرد. صحنه مشخص است و کارشناسان می توانند نظر دهند اما صد در صد پنالتی بود.

او افزود: متاسفانه یکی از مربیان استقلال خوزستان در لب خط می گفت، تیم حریف فوتبال بازی نمی کند و .. اما اگر داور پنالتی می گرفت و بازیکن حریف را اخراج می کرد، ۵، ۶ گل می زدیم اما داور این کار را انجام نداد و تمارض من را گرفت. 

ثاقبی در خصوص وضعیت بازی خاطرنشان کرد: ۳ هفته نخست لیگ را با وجود اینکه مسابقات سختی بودند اما خوب شروع کردیم و سپس در بازی مقابل ماشین سازی عملکرد مناسبی داشتیم اما توپ های مان به گل تبدیل نشد و در بازی با پدیده غافلگیر شدیم اما خد را شکر پیش از تعطیلات به پیروزی رسیدیم و حاشیه امنیتی را ایجاد کردیم. 

هافبک تیم پیکان تهران در مورد اینکه آیا مدعی کسب سهمیه آسیا هستند یا خیر؟ گفت: صد در صد جزء مدعیان کسب سهمیه آسیا هستیم و نفرات خیلی خوبی داریم. امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید:

 ستاره استقلال خوزستان مقابل پیکان بازی می کند

پیکان تهران ۱ - استقلال خوزستان صفر/ برتری شاگردان آقا معلم مقابل استقلالی‌ها + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم پیکان تهران پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار