بوستانی: جلالی مربی بادانشی است اما نباید تیمش اینگونه بازی کند/ حقمان برد بود

مربی تیم استقلال خوزستان گفت: مجید جلالی مربی بزرگ و بادانشی است اما نمی دانم چرا تیم او به این شکل بازی می کرد.

بوستانی: جلالی مربی بادانشی است اما نباید تیمش اینگونه بازی کند/ حقمان برد بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم بوستانی درباره شکست استقلال خوزستان مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: فکر می کنم داور امشب(پنج شنبه) عملکرد خوبی نداشت اما دلیل این موضوع را نمی دانم. نیمه اول روی اشتباه فردی خودمان گل خوردیم اما کل ۴۵ دقیقه نیمه دوم در اختیار ما بود.

او ادامه داد: مجید جلالی مربی بزرگ و بادانشی است اما نمی دانم چرا تیم او به این شکل بازی می کرد. بازیکنان پیکان مدام دنبال زیر توپ زدن و اتلاف وقت بودند اما ما نمی خواستیم خودمان را با حریف درگیر کرده و با داور جر و بحث کنیم. در این بازی درگیرشونده هم موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم پیکان را ببریم که این اتفاق رخ نداد.

بوستانی درباره اعتراض های کادرفنی استقلال خوزستان به عملکرد کمیل غلامی، داور بازی گفت: متوجه نشدم صحنه ای که نیمه اول روی شاهین ثاقبی رقم خورد پنالتی بود یا خیر اما اگر داور آن صحنه را پنالتی نگرفت، دلیل نمی شود پنالتی ۱۰۰درصد ما را نگیرد. به نظر من غلامی پنالتی پیکان را ندید و نگرفت اما پنالتی استقلال خوزستان را دید و نگرفت.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره هدف گزاری کادرفنی این تیم با بازیکنان جوانی که در اختیار دارند، اظهار داشت: هرچند بیشتر بازیکنان ما جوان هستند اما سه تا چهار بازیکن باتجربه داریم که به کم تجربه ها کمک می کنند. هر هفته و بازی به بازی بهتر می شویم و مقابل پیکان هم حقمان برد بود که روی اشتباه فردی گل خوردیم و نتیجه را واگدار کردیم.


بیشتر بخوانید: پیکان تهران ۱ - استقلال خوزستان صفر/ برتری شاگردان آقا معلم مقابل استقلالی‌ها + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اظهارات کریم بوستانی درباره دیدار پیکان- استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار