با مخترعین ایرانی؛

استارت‌آپی که خودروی شمارا درخشان می‌کند

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه ای شده است کهبه کمک آن می‌توانید اتوموبیل خودرا با کمترین قیمت بشویید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اخترعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی برخی از محصولات ساخته شده در شرکت‌ها و همچنین طرح‌های‌استارت آپی بپردازد.

یکی از استارت آپ ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می توانید به صورت آنلاین درخواست کارواش برای شستشوی ماشین خود را داشته باشید؛ این سامانه که برای کمک به افراد شاغل به وجود آمده است در چهار مرحله ساده خودروی شما را تمیز و زیبا می‌کند .

برای استفاده از این سامانه استارتاپی  ابتدا محل خودروی خود را انتخاب کرده و سپس نوع ماشین را برای رسیدن کارواش و نیروهای خدماتی مشخص کنید؛ همچنین انتخاب نوع خدمات  هم در این سامانه اهمیت بسیاری دارد.

صرفه جویی در مصرف آب به کمک کارواش‌های آنلاین

نیروهای اجرایی این سامانه دوره های آموزشی و تخصصی لازم را گذرانده‌اند و برای رسیدن سریعتر از وسیله موتورسیکلت استفاده می‌کنند تا در کمترین زمان به کنار ماشین شمابرسند.

این سامانه مشکلاتی مانند معطل شدن در ترافیک و یا افزایش مصرف سوخت را ندارد و شما می توانید در هر زمانی  و مکانی که خواستید ماشین تان را  بشویید؛ همچنین از جمله ویژگی های مثبت این سامانه قیمت پایین ،کیفیت بالا، استفاده از مواد شوینده مرغوب و صرفه جویی در مصرف آب است.

همچنین در صورتی که در یک مجتمع مسکونی یا تجاری بزرگ سکونت دارید می‌توانید با این سامانه عقد قرارداد کنید تا به صورت بلندمدت بتوانید از خدمات این سامانه بهره ببرید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار