ماجرای مدال آسیایی که با بد شانسی از دست رفت / کمک فدراسیون به پرتو آذر برای تهیه دوچرخه

فرانک پرتو آذر پیش از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برای خرید دوچرخه سواری خود ، دچار مشکل بود و فدراسیون با قرض به او این مشکل را بر طرف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، فرانک پرتو آذر یکی از بانوان توانمند دوچرخه سواری ماده کوهستان ایران است  او با درخشش در  مسابقات سال های اخیر باعث توجه مسئولین و مردم به دوچرخه سواری بانوان شد. پرتو آذر در رنکینگ اخیر در جایگاه اول آسیا ایستاده است و این یک اتفاق تاریخی برای دوچرخه سواری بانوان ایران بود.

بسیاری امیدوار بودند که پرتو آذر  بتواند در بازی های آسیایی جاکارتا بدرخشد و به مدال برسد اما او  به دلیل پارگی زنجیر چرخش مدال  این رقابت ها را از دست داد و در جایگاه چهارم ایستاد. طبق آمار موجود فرانک پرتو آذر در همه ی دور های مسابقه به جز دور اول در جایگاه دوم ایستاده بود و او نه برنز بلکه مدال نقره بازی های آسیایی را از دست داد. او برای تعمیر دوچرخه اش مجبور به دویدن مصافت 16 کیلومتری شد تا  به محل امداد  دوچرخه برسد.

به تعبیر بسیاری  این اتفاق در مسابقات دوچرخه سواری زیاد است . همچنین حسین زنجانیان دیگر بازیکن تیم ملی دوچرخه سواری  کوهستان هم به علت پنچر شدن دوچرخه کسب مدال را از دست داد.

فدراسیون دوچرخه سواری در انتظار گرفتن طلب خود از  فرانک پرتو آذر


بیشتر بخوانید:پرتو آذر از کسب مدال باز ماند/ کسب عنوان چهارمی


پرتو آذر  پیش از از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 برای خود یک دوچرخه ای را خریداری کرد اما  برای تامین هزینه آن دچار مشکل شد فدراسیون در جهت حل این مشکل هزینه ای را به او قرض داد  . ظاهرا قرار بر آن بود تا پرتو آذر پس از بازگشت از اردو ها تدارکاتی این قرض را پس دهد  اما   این پرداخت به پس از بازی های آسیایی موکول شده است.

فرانک پرتو آذر پیش از این و درگفتگو   با یکی از سایت های خبری  عنوان کرد که برای خرید دوچرخه‌ خود پولی را از فدراسیون دوچرخه سواری قرض گرفته است و اکنون  باید این هزینه را بازگرداند و ظاهرا  از این ملی پوش رسیدی هم بابت این پول گرفته شده است.

پرتو آذر برای خرید دوچرخه به مشکل خوردم و از فدراسیون قرض گرفتم 

فرانک پرتو آذر ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان  در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره مسئله خرید دوچرخه اش گفت : من هنگامی که به دنبال خرید دوچرخه  بودم برای تهیه آن به مشکل مالی برخورد کردم و فدراسیون مبلغی را با عنوان قرض به من پرداخت کرد و در ازای آن از من رسید دریافت کرد.

او افزود: من باید مبلغ 1300 یورو را به فدراسیون پس دهم  و مشکل من برای  برگرداندن این هزینه بر سر آن است که علاوه بر فدراسیون از شخص دیگیری مبلغی را قرض گرفته ام و باید آن را  پس دهم. در طول یک سال گذشته  به صورت دائم در اردو ها به سر می بردم و درآمدی نداشتم .

پرتو آذر ادامه داد :من تحت حمایت هیچ اسپانسری نیستم . ورزش حرفه ای می طلبد که به صورت تمام وقت به آن بپردازم و من درآمد دیگری ندارم و از طریق دوچرخه سواری هم تا کنون نداشتم . در اردو هایی که برگزار می شود تحت حمایت کامل فدراسیون هستیم اما خارج از اردو از ما حمایت نمی شود . البته باید به کمک فدراسیون پس از قهرمانی آسیا اشاره کنم که به من کمک هایی را جهت تامین مکمل و لوازم جانبی کرد و این موضوع کمک خوبی به پیشرفتم کرد.  هنگام دریافت رسید از من  فدراسیون قرار گذاشته بود که پس از بازگشت از اردو ها به ایران این پول را باز گردانم و خوشبختانه پس از آن درگیر بازی های آسیایی بودیم و به جاکارتا اعزام شدیم . پس از بازی ها به طبع انتظار می رود که پول را باز گردانم.

فدراسیون دوچرخه سواری در انتظار گرفتن طلب خود از  فرانک پرتو آذر


بیشتر بخوانید: پرتوآذر: مدال نقره کمترین مدالی بود که باید به من می‌رسید


او افزود: شرایطی که در بازی های آسیایی برای من رخ داد کاملا اتفاقی بود. نتایجی از سوی میزبان منتشر شده است ثابت می کند که من در همه دور ها در جایگاه دوم قرار داشتم . پس از مسابقه یک خبر از یک خبرگزاری معتبر  منتشر شد مبنی بر آن که به بازیکنانی که نا داوری  و حادثه برایشان رخ می دهد به آن ها جایزه تعلق می گیرد . این خبرگزاری اعلام کرد که گفته شده است  به من پاداش نفر سوم تعلق می گیرد اما  تصور من بر این است که این خبر در حد یک حرف است و اجرایی نمی شود.

فدراسیون دوچرخه سواری در انتظار گرفتن طلب خود از  فرانک پرتو آذر


بیشتر بخوانید:تکنیسین تیم ملی دوچرخه کوهستان:بدشانسی ۲ مدال تیم را به باد داد


انتهای پیام/

پرتو آذر باید هزینه قرضی دریافت کرده از سوی فدراسیون را پس دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار