بازی های آسیایی جاکارتا 2018 - اندونزی

ایران – کره جنوبی؛ انتظار طلا در مقتدرانه ترین نمایش والیبال کشورمان

تیم ملی والیبال کشورمان فردا در دیدار فینال رقابت های والیبال بازی های آسیایی جاکارتا به مصاف چشم بادامی ها می رود.

ایران – کره جنوبی؛ انتظار طلا در مقتدرانه ترین نمایش والیبال کشورمانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر  مقابل قطر در دیدار نیمه نهایی بازی های آسیایی جاکارتا توانست جواز حضور در دیدار فینال را کسب کند. این فینال سومین حضور والیبال ایران در دیدار پایانی بازی های آسیایی خواهد بود که این صعود مقتدرانه ترین آن محسوب می شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بار بدون حتی یک ست شکست به دیدار فینال راه پیدا کرده است که این سطح از اقتدار و قدرت در بازی های آسیایی بی نظیر بوده است. با این حال تیم ملی والیبال کره جنوبی دیگر تیم قدرتمند آسیا هم به دیدار نهایی راه پیدا کرده است که این مسابقه یادآور فینال دوره قبلی رقابت ها خواهد بود. در فینال بازی های آسیایی ایچئون 2014 کره جنوبی در خانه مقابل ایران قرار گرفت اما چاره ای به جز شکست نداشت تا اولین طلای بازی های آسیایی بر گردن ملی پوشان بدرخشد.

این دیدار ساعت 16:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد و این دیدار از شبکه سوم سیما پخش مستقیم می شود.


بیشتر بخوانید:کولاکوویچ: خوشحالی اصلی ما بعد از فینال است


انتهای پیام / 

مصاف تیم ملی والیبال ایران و کره جنوبی در فینال  آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار