حسینی: پرسپولیس می‌تواند تایید AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به بدست آورد

مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت:با توجه به روند رو به رشد باشگاه پرسپولیس می‌توانیم تایید AFC را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوریم.

حسینی:می توانیم رای فیفا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2019 را به بدست آوریمامیر علی حسینی مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  تسویه حساب باشگاه پرسپولیس با طلبکاران از این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت:کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال آن نیست که باشگاه‌های فوتبال به صورت کامل تسویه مالی داشته باشند و تنها می‌خواهد تا تمامی تیم‌های آسیایی روندی رو به رشد داشته و تکلیف تمامی پرونده‌های مالی و اداری باشگاه‌ها به صورت کامل، مشخص شده باشد.

حسینی ادامه داد: وضعیت سال گذشته باشگاه پرسپولیس بسیار بدتر از امسال بود. ما توانستیم بیشتر بدهی‌های را پرداخت کنیم و با بیشتر بازیکنان همانند فرناندو گابریل و علی دایی نیز به توافق برسیم و مبلغ طلب آنها را اقساطی پرداخت می کنیم. نزدیک به ۲ یا ۳ پرونده  را نیز با فدراسیون فوتبال کشورمان در میان گذاشته ایم تا این مسائل نیز حل و فصل شود.

حسینی افزود: با توجه به روند رو به رشد باشگاه، ما می‌توانیم تایید AFC (فدراسیون جهانی فوتبال) رابه دست آورده تا هیچ مشکلی برای حضور باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ وجود نداشته باشد.


بیشتر بخوانید:قاتل استقلال و پرسپولیس به تیم ملی فوتبال الجزایر دعوت شد


انتهای پیام/

اظهارات حسینی در ارتباط با حذف احتمالی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا 2019

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار