دو حادثه در محور قوچان به فاروج ۸ مصدوم برجای گذاشت

در ۲۴ ساعت گذشته دو حادثه رانندگی در درمحور قوچان به فاروج روی داد که بر اثر آن ۸ نفر مصدوم شدند.

 سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ از مصدومیت ۷ نفر در برخورد خودرو ۲۰۶ با موتور سیکلت درمحور قوچان به فاروج خبر داد و گفت:این حادثه عصر دیروز درکیلومتر ۱۴محور قوچان به فاروج  دور برگردان شهرکهنه اتفاق افتاد که ۷ نفر مصدوم داشت.

وی افزود: با اعلام این حادثه عوامل امدادی پایگاه شهید بابا محمد رستمی با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه ۲ نفر مصدوم این حادثه که از ناحیه سر و دست مصدوم شده بودند به مرکز درمانی بیمارستان موسی بن جعفر قوچان انتقال داده شدند.
 

واژگونی خودرو نیسان


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان همچنین  از مصدومیت ۱ نفر در حادثه واژگونی خودرو نیسان خبر داد گفت: این حادثه بامداد امروزدرکیلومتر ۴محور قوچان به فاروج کیلومتر ۴ اتفاق افتاد که ۱نفر مصدوم داشت.

فکوری افزود: با اعلام این حادثه عوامل امدادی پایگاه شهید بابا محمد رستمی با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه ۱ نفر مصدوم این حادثه  به مرکز درمانی بیمارستان موسی بن جعفر قوچان انتقال داده شد.
 
انتهای پیام//ح.خ
برچسب ها: حادثه ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.