انتشار پیام‌های ضداسلامی، مقام نظامی آمریکایی را از موقعیت شغلی عالی دور کرد

یک مقام ارتش آمریکا که قرار بود در اداره خدمات شهروندی و مهاجرت سمتی رده بالا بدست بیاورد، این موقعیت را به سبب انتشار پیام‌هایی ضداسلامی از دست داد.

از دست دادن موقعیت شغلی عالی برای اظهارات ضد اسلامیبه گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، یک مقام ارتش آمریکا، که اخیرا پیشنهاد یک موقعیت عالی در اداره خدمات شهروندی و مهاجرت این کشور دریافت کرده بود، پس از آنکه پایگاه اینترنتی بازفید پیام‌های پیشین او در  فیس‌بوک را افشا کرد، این موقعیت را از دست داد.

بازفید نیوز اواخر روز جمعه گزارش داد گای ساندز-پینگوت قرار بود در ماه سپتامبر در مقام جدید خود به عنوان معاون مدیر جدید اداره خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا آغاز به کار کند. اما بازفید برخی پیام‌های او در صفحه فیس بوک را که به بیش از دو سال پیش مربوط می‌شد، منتشر کرد. این گزارش نشان می‌داد او مقالات ضداسلامی را باز نشر کرده و اسلام را با حزب نازی آلمان مقایسه کرده است.

زمانی که پایگاه اینترنتی بازفید از اداره خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا درباره پیام‌های ضداسلامی این فرد سوال پرسید، سخنگوی این اداره اعلام کرد که او دیگر برای تصدی این مقام مدنظر قرار ندارد. همچنین پیام‌های ضداسلامی این فرد در فیس بوک از دسترسی عموم برداشته شد.

ساندز پینگوت، روشنفکران مسلمان برای توصیف اقدامات تروریستی به عنوان یک اقدام فردی و نه نتیجه اعتقادات اسلامی مورد انتقاد شدید قرار داده بود.

بنا به گزارش پایگاه بازفید ساندز پینگوت در پیام دو سال پیش خود نوشت: همانند این است که بگویم جنایاتی که از سوی نازی‌ها صورت گرفت هیچ ربطی به حزب نازی آلمان ندارد.

همچنین در گزارش بازفید آمده است این فرد بسیاری از پیام‌های ضداسلامی را در فیس بوک به اشتراک گذاشته یا درباره آنها نظر نوشته است. گفته می‌شود او در سال 2015  مقاله‌ای از یک پایگاه اینترنتی که دارای محتوای ضداسلامی بود، به اشتراک گذاشت. اداره خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا درباره این فرد اعلام کرد این اداره متعهد به ایجاد فرصت‎‌های شغلی برابر، پایبندی به اصول شایستگی و رفتار منصفانه برای همه کارکنان است.

پینگوت تاکنون به درخواست بازفید برای اظهارنظر در این باره پاسخ نداده است. او بیش از 28 سال در ارتش آمریکا خدمت کرده و اداره کننده سابق دفتر منابع انسانی در دفتر ریاست ارتش بوده است.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار