اخبار باشگاه پرسپولیس؛

پروفسور به تهران رسید/ پرسپولیسی‌ها در ۲ نوبت تمرین می‌کنند

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از امروز در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات فشرده خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بامداد امروز( یکشنبه 11 شهریور ) برانکو ایووانکویچ به همراه کادر فنی کروات خود بعد از 4 روز استراحت تیم پرسپولیس و باخت این تیم در دیدار مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تهران آمد تا فاز جدیدی از تمرینات فشرده را با بازیکنان تیم خود آغاز کند.

تمرینات در 2 نوبت برگزار خواهد شد

طبق نظر کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار است تا پیش دیدار سرخ پوشان پایتخت برابر نساجی مازندران در تاریخ 23 شهریور  بازیکنان این تیم در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر تمریناتی را داشته باشند و همچنین قرار است در طول  این تمرینات فشرده ، دیدار های دوستانه ای را با تیم های متفاوت برگزار کنند.

بازیکنان آمدند ، برانکو نیامد

در حالی که قرار بود بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز یکشنبه 11 شهریور تمرینی را در نوبت صبح داشته باشند ، به دلیل مشکلات فنی و برخی تصمیمات کادر فنی تیم ، تمرین کنسل شده و به احتمال فراوان بازیکنان تنها در نوبت بعدازظهر از ساعت 5 عصر تمرینی را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهند کرد.

البته باید گفت تمرین نوبت صبح در حالی کنسل شد که برخی از بازیکنان تیم در طبق برنامه ریزی و زمان تعیین شده در ورزشگاه کاظمی حضور داشته و اطلاعی از برگزار نکردن آن نداشته اند.

2 بازیکن سرخ پوش در آستانه محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا/ نیمکت برانکو خالی تر از همیشه

2 بازیکن تیم فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تهران به نام های حسین ماهینی و کمال کامیابی نیا از جمله بازیکنان تک اخطاره هستند و در صورتی که سرخ پوشان موفق به صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شوند و این 2 بازیکن اخطاری را دریافت کنند کار به شدت برای شاگردان برانکو سخت خواهد شد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس حدود 13 بازیکن آماده برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است و سیامک نعمتی نیز از جمله بازیکنانی است که با توجه به دریافت کارت دیدار مرحله برگشت برابر الدحیل قطر را در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده و در صورت کمبود بازیکن ، برانکو مجبور به استفاده از بازیکنان کم تجربه تیم خواهد بود.

زمان استراحت سرخ پوشان پایتخت مشخص شد

قرار است تا بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس روزهای 16 شهریور (جمعه) را به عنوان سالروز دیدار پر گل برابر تیم فوتبال استقلال و همچنین 19 شهریور ( دوشنبه) را به استراحت کنند.

پرسپولیس به دنبال تغییر زمان دیدار برابر نساجی مازندران

مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران در تلاش اند تا زمان دیدار برابر تیم فوتبال نساجی مازندران در قالب دیدار های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان را به زمانی دیگر موکول کنند زیرا پس از انجام این دیدار بازیکنان پرسپولیس مدت زمان بسیار کمی را برای آمادگی تا دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم فوتبال الدحیل قطر دارند و این موضوع می تواند به ضرر پرسپولیسی ها تمام شود.پرسپولیسی ها همچنین قصد دارند با توجه به زمان 100 درصدی دیدار برابر نساجی مازندران 2 دیدار دوستانه را نیز برگزار کنند.

برانکو راضی به تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی نشد/کیفیت چمن دلیل اصلی لغو تمرین

برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین بعدازظهر این تیم را به دلیل کیفیت بسیار بد آن تعطیل کرد و به دنبال آن است تا مسئولین باشگاه پرسپولیس آن را ترمیم کنند.گفتنی است برانکو صبح امروز زودتر از سایر بازیکنان در محل تمرین حاضر شده بود با بررسی سطح کیفی چمن تصمیم به لغو تمرین و دیدار دوستانه این تیم در نوبت های صبح و پس از آن عصر تیم گرفت.


بیشتر بخوانید:

زمان بازگشت برانکو به ایران مشخص شد/پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باقی می‌ماند

مهلت تسویه بدهی استقلال و پرسپولیس تمدید شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار