نخستین دوره مسابقات پرش با اسب جام 'آنادانا' با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

معرفی نفرات برتر مسابقات پرش با اسب جام 'آنادانا' در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسابقات آنادانا با همکاری هیئت سوارکاری استان همدان در روزهای 9،8،7 شهریور ماه در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اویسینا برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها در رده های اسب های زایچه ایران، مالکین ، نونهالان ، نوجوانان و رده C،B1و B بزرگسالان در سه روز و 6 رویداد با حضور سوارکارانی از استانهای تهران ، البرز، کرمان ، کرمانشاه ، قزوین و همدان برگزار شد.

در رقابت اسب‌های زایچه ایران ابوالفضل افتخاری همراه با آرش اول شد، علیرضا بختیاری با اندی و مهدی صمدی با ژوپیتر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده C بزرگسالان رامین شهابی با جیسی از تهران اول شد، مهدی حمزه ایی همراه با اشتوزن برگ از همدان دوم و علیرضا بختیاری سوار بر زاوال وی دی ال از همدان سوم شدند.

در رده B1 بزرگسالان علیرضا بختیاری با روکو بر سکوی اول ایستاد، سینا جوشقانی همراه با گرف جونیور از دشت بهشت تهران دوم و رامین شهابی با زیپلین از آزمون تهران سوم شدند.

در روز دوم مسابقات، قهرمانی رده نونهالان به فرزاد سهیل قاسمی سوار بر آرش رسید، ثنا شوشتری با شازده خان دوم شد و امیر حسین قمصری از بام تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده نوجوانان، امین خواجویی از کرمان قهرمان شد، امیر رضا غفوری با جینا نایب قهرمان شد و مدال برنز این رقابت به رها کوشافر با زاگیتا از تهران رسید.

در رده B1و B در تورهای بزرگ و کوچک مسعود برجیان از تیم پارت استاد مقام نخست را به خود اختصاص داد و مقام دوم B1 بزرگسالان به علیرضا بختیاری با گراباندو رسید و علیرضا علیزاده با مستر بلو بر سکوی سوم ایستاد.

جایگاه دوم رده B بزرگسالان با ارتفاع 140 به علی پاک نژاد با کالینت از تهران رسید و علیرضا بختیاری با بنی بانتوس سوم شد.

اما در روز پایانی و فینال مسابقات در رده ماکین مائده صحراکار همراه با ویرداد قهرمان این دور از رقابتها شد، آرتا سهیلی سوار بر ژوپیتر از همدان نایب قهرمان شد و میلاد غلامی با همراهی کال می بی بی به مقام سوم رسید.

جام قهرمانی رده B1 بزرگسالان در روز پایانی در دستان علیرضا بختیاری جای گرفت ومدال نقره و جایگاه دوم به رامین شهابی با زیپلین از تهران رسید و مسعود برجیان از تیم پارت استاد بر سکوی سوم ایستاد.

اما در حساس ترین و مهیج ترین رقابت و فینال این دوره از مسابقات پرش با اسب سروش غروی از دشت بهشت تهران قهرمان اولین دوره این رقابتها شد، رامین شهابی از باشگاه آزمون تهران نایب قهرمان شد و سینا جوشقانی با گرف جونیور بر سکوی سوم ایستاد .

این سری مسابقات عصر جمعه با همراهی علاقمندان به رشته سوارکارای خانواده سوارکاری همدان و اساتید: محراب شجاعی، جمشید خانی ، وجدانی و هژبر با اهدای جوایز نقدی ، تندیس ، مدال و یادبود سوارکاران به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/د.ا

پایام مسابقات اسب سواری در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.