رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در پنج ماهه سال جاری موتورسیکلت سواران سهم ۶۰ درصدی در حوادث ترافیکی در شبکه معابر درون شهری استان داشته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرهنگ قدرت‌اله کشکولی رئیس پلیس راهور استان بوشهر بر لزوم رعایت قوانین رانندگی توسط رانندگان و موتورسواران تاکید کرد و گفت: برای سفری ایمن و کم‌خطر همه باید در رعایت قوانین کوشا باشند.

وی افزود: در همین راستا برنامه‌های مختلف و متعددی برای موتورسواران برگزار می‌شود و تلاش می‌شود که آموزش‌های مناسبی ارائه شود که این برنامه‌ها را باید به صورت مستمر ادامه دهیم.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به برگزاری رزمایش موتورسیکلت سواران قانونمند تصریح کرد: از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش کاهش تصادفات و تلفات ناشی از سوانح ترافیکی است.

وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از طرف رانندگان موتورسیکلت، افزود: در پنج ماهه سال جاری موتورسیکلت سواران سهم ۶۰ درصدی در حوادث ترافیکی در شبکه معابر درون شهری استان داشته‌اند.

کشکولی خواستار استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران و راکبین شد و ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، انجام ندادن حرکات نمایشی، عدم حرکت در پیاده‌رو و رعایت حق تقدم عبور در تقاطع‌ها باید توسط موتورسواران رعایت شود.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت سواران از ایمنی کمی در حین رانندگی برخوردار هستند، از رانندگان خواست ضمن توجه به دستورات و فرامین پلیس در طول رانندگی نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهور تلاش کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

منبع مهر

انتهای پیام/ف

موتورسیکلت سواران سهم ۶۰ درصدی در حوادث ترافیکی  استان داشته‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.