آغاز اولین دوره لیگ کتابخوانی دانش آموزی در کرمانشاه

معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از آغاز اولین دوره لیگ کتابخوانی دانش آموزی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام عزیزی معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه اولین دوره لیگ کتابخوانی دانش آموزی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهارکرد: لیگ کتابخوانی دانش آموزی طرحی ابتکاری در استان است که در راستای علاقمند کردن دانش آموزان به انجام مطالعه هدفمند برگزار خواهد شد.

وی با تاکید براینکه برگزاری چنین مسابقاتی به ارتقاء سطح مطالعه و کتابخوانی در استان منجر می شود، ادامه داد: دور اول لیگ کتابخوانی دانش آموزی از 15 شهریور با حضور 24 تیم چهار نفره آغاز خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از برگزاری کلاس آموزشی نحوه نقد و تحلیل کتاب برای دانش آموزان پیش از شروع این رقابت ها خبرداد و تصریح کرد: این دور از مسابقات ویژه دختران دانش آموز بوده و تیم ها بصورت حذفی در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

به گفته این مسئول، تیم هایی از آموزش و پرورش، انجمن های اسلامی دانش آموزان، سپاه نبی اکرم (ص)، کمیته امداد امام خمینی(ره) و کتابخانه های عمومی در این مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه در این لیگ کتابخوانی، تیم های شرکت کننده باید کتاب های تعیین شده توسط داوران را مطالعه و سپس به نقد و تحلیل آنها بپردازند، عنوان کرد: کتابهای "من زنده ام"، "پنجشنبه فیروزه ای"، "بینوایان" و "دختران آفتاب" چهار کتاب انتخاب شده در مرحله اول هستند که باید توسط دانش آموزان مطالعه و مورد نقد و تحلیل قرار گیرند.

عزیزی با اشاره به اتمام لیگ کتابخوانی دانش آموزی کرمانشاه در اواخر مهر امسال، یادآورشد: در پایان این دوره از لیگ داوران بر اساس معیارهای اعلام شده تیم برتر را معرفی می کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ارتقاء سطح مطالعه و کتابخوانی در استان کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار