گدویف روس در تعقیب حسن یزدانی/اسنایدر آمریکایی میزبان آکگول در دانشگاه اوهایو

حضور گدویف در وزن 86 کیلوگرم در رقابت های المپیک توکیو و تمرینات دو هفته ای آکگول و اسنایدر در آمریکا از خبرهای مهم کشتی در دنیاست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انور گدویف که در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم المپیک 2016 برزیل مقابل حسن یزدانی در یک مبارزه به یاد ماندنی شکست خورد، امسال دررقابت های جهانی غایب خواهد بود و قصد دارد از مسابقات جام یاریگین سال 2019 روسیه به میادین باز گردد. گدویف اعلام کرده هنوز تصمیم نگرفته است که می خواهد در وزن 79 یا 86 کیلوگرم به میدان برود، اما وی گفته در المپیک توکیو می خواهد در وزن 86 کیلوگرم حضور داشته باشد.

گدویف که به اردوی روس ها برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان در منطقه البروس دعوت شده بود همچنین گفته که زوربیک سیداکوف و حاجی ماگمداف از نفرات شاخص روس و شانس کسب مدال طلا در رقابت های جهانی در اوزان 74 و 79 کیلوگرم هستند.

خبر دیگر از کشتی دنیا اینکه از مجموع هفت کشتی گیر داغستانی حاضر در رقابت های کشتی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تنها ماگومد ابراگیم اف در وزن 97 کیلوگرم که مقابل علی رضا کریمی شکست خورد، صاحب مدال برنز شد.

در خبر دیگر سرمربی تیم کشتی آزاد کره جنوبی ابراز امیدواری کرده است تمرینات مشترک کشتی گیران کره جنوبی و کره شمالی برای کمک به صلح همچون بازی های آسیایی جاکارتا بصورت مشترک در سئول یا پیونگ یانگ ادامه یابد. جانگ سانگ امیدوار است که در آینده کره متحد در مسابقات شرکت کنند.

و خبر آخر اینکه طاها آکگول کشتی گیر سنگین وزن ترک و قهرمان المپیک و جهان با دعوت کایل اسنایدر آمریکایی قهرمان المپیک و جهان در وزن 97 کیلوگرم، اردوی دو هفته ای را در دانشگاه ایالتی اوهایو آمریکا برگزار کرد.


بیشتر بخوانید:

چند خبر کوتاه از کشتی روسیه

حضور کشتی گیران عنواندار جهان در ایران


انتهای پیام/

خبرهای کوتاه از کشتی دنیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۶:۱۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
کشتی گیرها خیلی قوین
آخرین اخبار