وکیل علی دایی:

دایی از حقش گذشت و فقط خواهان تسویه حساب مالیاتی بود

عسگری پیش بین گفت: بار‌ها از باشگاه پرسپولیس درخواست کردیم تا مالیات دایی را پرداخت کنند، اما مسئولان به نامه‌های ما بی توجه بودند.

عسگری پیش بین وکیل علی دایی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت مطالبات موکلش از باشگاه پرسپولیس گفت: دوستان ادعا می کنند که با دایی به توافق رسیده اند اما اگر این امر صحت دارد توافق نامه را منتشر کنند تا مردم و اهالی رسانه در جریان توافق موکل من با باشگاه پرسپولیس قرار بگیرند.

پیش بین در ادامه افزود: متاسفانه مدیریت قبلی و فعلی باشگاه پرسپولیس مسیر اشتباهی را در ارتباط با بحث مطالبات مالی طی کرده اند، چرا که او به هیچ وجه به دنبال پول نبود و تنها می خواست باشگاه پرسپولیس به تعهدات و مفاد قرار داد با او  عمل کنند، در حالی که مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به  این موضوع کوتاهی کردند.

دایی به ناحق از پرسپولیس اخراج شد و باید مفاد قرارداد اجرا می شد/ دایی از حقش گذشت و فقط خواهان تسویه حساب مالیاتی بود

او افزود: علی دایی به ناحق و بدون  آن که اشتباهات فنی را در تیم پرسپولیس انجام دهد ،از این تیم اخراج شد و طبق قرار داد بین طرفین باشگاه باید ضمن پرداخت کل مبلغ او ، جریمه یک و نیم برابری را هم به او پرداخت می کرد .همچنین مالیات قرارداد نیز به عهده باشگاه پرسپولیس بود .در ادامه اما طبق نامه نگاری هایی که بارها با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته ایم ،درخواست کردیم فقط مالیات علی دایی پرداخت شود و دایی از خیر دریافت مبلغ کل قراردادش با باشگاه پرسپولیس و جریمه ای که طبق اصول قانونی و بندهای موجود در قرار داد می توانست از آن بهره مند شود ، می گذرد.

می خواهند دایی را مقابل هواداران قرار دهند

وکیل علی دایی ادامه داد: دوستان  زیر قول و وعده های خود زدند و دایی برای آنکه مشکل مالیاتی برایش پیش نیاید از جیب خودش آن را پرداخت کرده است.  پیش از آن که از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کنیم ، چندین مرتبه از این باشگاه درخواست کردیم تا مالیات دایی را پرداخت کنند اما دوستان به نامه های ما بی توجه بودند و حتی به رای کمیته انضباطی نیز که به سود علی دایی اعلام شد توجه نکردند. حتی کمیته استیناف هم به عنوان ناظر، رای کمیته انضباطی را در ارتباط با پرونده مطالبات علی دایی  تایید کرده است.

پیشبین ادامه داد: مدیران باشگاه پرسپولیس به جای اینکه مالیات دایی را پرداخت کنند،  سعی دارند دایی را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند در صورتی که او به هیچ وجه قصد ضربه زدن به این باشگاه بزرگ و مردمی را ندارد و تنها به دنبال دریافت حق قانونی خودش است.

به جای توافقات در فضای مجازی دنبال توافق واقعی باشند

تاکنون باشگاه پرسپولیس هیچ پرداختی به علی دایی نداشته است.با این وجود  ما فضای صلح و سازش را نبسته ایم و در فضای حقیقی و مجازی به دنبال فضا سازی های گوناگون نیستیم.درب صلح و سازش ما با باشگاه پرسپولیس باز است ؛ اما به هیچ وجه نباید حقی نادیده گرفته شود و آقایان به جای حضور در رسانه ها و فضا سازی باید به فکر مطالبات علی دایی باشند.

گفتنی است چندی پیش سایت باشگاه پرسپولیس خبری به نقل از حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل این باشگاه منتشر کرده بود که طبق آن گرشاسبی اظهار کرد:

این در شرایطی است که ما به ویژه در مورد علی دایی، نشست‌های صمیمانه‌ای با نمایندگان وی داشته‌ایم که به توافق‌های خوبی هم رسیده‌ایم. بر اساس این توافق‌ها، ما قسط اول از مطالبات ایشان را هم پرداخت کردیم ولی متاسفانه با توجه به بروز تنگناهای مالی تا این لحظه نتوانستیم قسط بعدی را پرداخت کنیم. البته در صدد آن هستیم با حل مشکلات مالی، ادامه این توافق را انجام داده و بدهی را رفع کنیم.

پیش بین:دایی تنها به دنبال پرداخت مالیاتش از سوی باشگاه پرسپولیس است/تاکنون هیچ پرداختی از سوی پرسپولیس برای دایی صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید:

تسویه حساب استقلالی‌ها با شاکیان/علی دایی با پرسپولیس توافق کرد

گرشاسبی: با دایی به توافق رسیدیم و قسط دوم طلب او را پرداخت می‌کنیم

حسینی: پرسپولیس می‌تواند تایید AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به بدست آورد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
علی دایی پول کمک به مردم زلزله زده را چکار کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
واقعا برایت متاسفم
آخرین اخبار