گزارش رسانه یونانی از فراز و فرودهای انصاری فرد در المپیاکوس تا پیوستن به ناتینگهام فارست

یک رسانه یونانی با انتشار گزارشی از دوران پر فراز و نشیب مهاجم ایرانی المپیاکوس ،حضور این بازیکن ملی پوش را در ناتینگهام فارست انگلیس تایید کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان sdna درگزارشی بلند با اشاره به دوران پر فراز و نشیب کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در المپیاکوس ،حضور این بازیکن ایرانی را در ناتینگهام فارست انگلیس تایید کرد.
این سایت که اخبار مربوط به باشگاه المپیاکوس را پوشش می دهد، گزارش خود را این طور آغاز می کند؛
ساواس تئودوریدیس (نایب رئیس باشگاه المپیاکوس) قاطعانه گفت: " کریم بیش از 10 میلیون یورو در سال ارزش خواهد داشت" ... یک سال و چند ماه بعد، انصاری فرد در ناتینگهام (به فوتبال خود) ادامه می دهد.
کریم انصاری فرد باید یک داستان بسیار ساده در مورد المپیاکوس باشد. فوتبالیستی که کار خود را در پانونیوس پیش برد، مورد توجه تمام تیم های برتر یونانی قرار گرفت و سرانجام یک سال و نیم پیش با المپیاکوس تا سال 2019 قرارداد امضا کرد، امضا کرده است. او بازیکن ملی پوش است و هر وقت بازی می کند گل می زند. اما داستان او ساده نبود.
اما حالا باید پرسید آن 15 میلیون یورو کجا رفت.؟
در ادامه این گزارش به فراز و فرودهای کریم انصاری فرد در تیم بزرگ آتنی اشاره شده از نیمکت نشینی او در این تیم تا حذف نامش از لیگ قهرمانان آسیا توسط بنسک هاسی،تا گلزنی در لیگ اروپا و همچنین گلزنی های پیاپی او برای راه راه پوشان سفید و قرمز شهر آتن در فصل گذشته و رقابت برای کسب عنوان آقای گلی سوپر لیگ یونان.
این سایت یونانی سپس می نویسد وقتی بحث انتقال کریم امسال مطرح شد،نایب رئیس باشگاه قیمت او را 10 میلیون یورو اعلام کرد این مبلغی بود که توسط پدرو مارتینس سرمربی اسپانیایی او ارزیابی کرده بود.
اما در ماه آگوست المپیاکوس برای فروش انصاری فرد به بشیکتاش از این تیم 7 میلیون یورو خواست.
و حالا با خرید احمد حسن بازیکن مصری الزمالک، انصاری فرد به در خروجی هدایت شده و از آنجایی که هیچ دری باز نیست ،این بازیکن به سوی ناتینگهام فارست هدایت شده است.معروف ترین مقصد برای ساکنان رنتی.


بیشتر بخوانید:یحیی توره به المپیاکوس پیوست



انتهای پیام/


انصاری فرد در ناتینگهام فارست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار