برگزاری دومین هفته کمپین از خودمان شروع کنیم / حمایت کمرنگ مسئولین از توسعه دوچرخه سواری

دومین کمپین از خودمان شروع کنیم توسط هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه با حضور دوچرخه سواران فرهنگ دوست کرمانشاهی و انجمن های زیست محیطی استان در روز سه‌شنبه بدون خودرو برگزار گردید.   

برگزاری دومین هفته کمپین از خودمان شروع کنیم / حمایت کمرنگ مسئولین از توسعه دوچرخه سواریرئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه، گفت: پیرو تفاهم نامه فرهنگی ورزشی ما بین هیئت دوچرخه سواری و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری با حمایت هیئت دوچرخه سواری پلیس راهور استان و حضور همیشگی دوچرخه سواران کرمانشاهی دومین هفته از کمپین از خودمان شروع کنیم در سه شنبه بدون خودرو امروز مورخ ۹۷/۶/۱۳ با حضور بیش از ۲۰ دوچرخه سوار برگزار شد.
 
عزیزی افزود: حضور مسئولین استان و حمایت این عزیزان و باشگاه های دوچرخه سواری از این کمپین و سه شنبه های بدون خودرو بسیار کمرنگ است و جا دارد حمایت بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: باید برای توسعه ورزش در استان کرمانشاه و ترویج  فرهنگ دو چرخه سواری مسئولین نیز همکاری کنند اما تاکنون با توجه به پیگیری هیات حمایتی از این رشته ورزشی نشده است و  هنوز پیست مناسبی برای حضور دوچرخه سوران اختصاص داده نشده است.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری سه شنبه های بدون خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.