مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در اردبیل خبرداد:

پرداخت هزینه درمانی خانواده‌های جانبازان

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: تمامی هزینه‌های درمانی خانواده‌های ایثارگران و جانبازان پرداخت می شود.

پرداخت هزینه درمانی خانواده‌های جانبازانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛حجت‌الاسلام پرویز، ولی زاده مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: ارتقای خدمات و امکانات رفاهی و درمانی به ایثارگران و جانبازان از جمله مهمترین سیاست‌هایی بوده که در دولت با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

وی از پرداخت تمامی هزینه‌های درمانی خانواده‌های ایثارگران و جانبازان خبر داد و افزود: اقداماتی که توسط دولت در راستای حمایت از ایثارگران و خانواده‌های شهدا بوده شعارگونه نبوده و به ضرورت توجه به این قشر باور اساسی داشته و به دنبال استفاده ابزاری از نام ایثارگران و شهدا نیست.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری ساماندهی ایثارگران بدون متولی را از تلاش‌ها و اولویت‌ها مهم برشمرد و بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مهمترین برنامه‌ها در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و سالم‌سازی جامعه بوده که دولت به این موضوع توجه جدی داشته و در این مسیر گام‌های اساسی برداشته است.

ولی زاده اردبیل را از استان‌های برتر در خدمات‌رسانی به قشر ایثارگران و خانواده‌های شهدا دانست و تصریح کرد: برای حفاظت و صیانت از نظام و انقلاب ۲۳۰ هزار شهید نثار کشور شده است و امکان تضعیف در چنین نظامی که با ایثار شهدا و جانبازان به پیروزی رسیده است وجود ندارد.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با اشاره مشکلات اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمنان گفت: برای ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور باید با تاسی از رزمندگان ایثارگرانه وارد میدان شده و تلاش کنیم تمامی مشکلات موجود را با تکیه بر توانمندی‌های موجود در کشور برطرف کنیم.

انتهای پیام/ی

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در اردبیل

برچسب ها: شهدا ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.