برپایی نمایشگاه رزمی و فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی و فرهنگی در محل دریاچه شورابیل اردبیل برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه رزمی و فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل

حسن دهقان‌نیا، فرمانده سپاه شهرستان اردبیل ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی و فرهنگی در محل دریاچه شورابیل اردبیل برگزار می‌شود که این نمایشگاه همه‌ساله در هفته دفاع مقدس برپا می‌شود و امسال نیز برگزاری این نمایشگاه مبنای کار قرار رفته است.

وی گفت:هفته دفاع مقدس برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی و مراسمات فرهنگی از اهم این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجلیل از رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان است که در طول هشت سال دفاع مقدس از جان و دل برای دفاع از کشورمان تلاش کرده‌اند و ما مدیون این تلاش‌ها هستیم.

دهقان نیا افزود: در سایه خون شهدا کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته و ما با جان و دل یاد و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

وی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که با هوشیاری ملت ایران نقشه‌های دشمنان خنثی‌ شده است.

انتهای پیام/ع

تجلیل از رشادت های ایثارگران و رزمندگان در هفته دفاع مقدس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.