روز‌های پایانی سفر‌های تابستانی؛ ممنوعیت آمد وشد در برخی جاده‌ های مازندران

آمد وشد انواع کشنده‌ های سنگین به منظور افزایش ایمنی خودرو‌های عبوری از ۸ صبح امروز در جاده‌ های هراز و چالوس ممنوع شد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس و کیاسر عادی و روان است.

وی افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز ممنوع شد.

به گفته وی این ممنوعیت ترافیکی فردا جمعه و نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه در جاده هراز اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ فردا جمعه ۱۶ شهریور تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ شهریور از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه با اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن یکطرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه ۱۷ شهریور در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود، افزود: آمد و شد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۴ شهریور در حجاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌ های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر استان را به سمنان متصل می‌کند.


انتهای پیام/ آ.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار