مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان؛

توزیع ۳۵۰۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند از محل موقوفه سیف‌الدوله

حجت الاسلام کاروند از توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی در قالب طرح «مهر تحصیلی» در بین دانش‌آموزان نیازمند در استان همدان از محل موقوفه مرحوم میرزا محمد ملقب به سیف الدوله خبر داد.

توزیع 3500 بسته لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند از محل موقوفه سیف‌الدولهبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام محمد کاروند؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: 3 هزار و پانصد دانش آموز نیازمند این استان در راستای اجرای امینانه نیت واقفان همزمان با شروع سال تحصیلی از بسته‌های مهر تحصیلی از محل موقوفه مرحوم میرزا محمد ملقب به سیف الدوله بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه این لوازم‌التحریرها تا پایان نیمه دوم شهریورماه در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت، افزود: در این طرح بسته‌های آموزشی و لوازم‌التحریر در قالب بسته مهر تحصیلی شامل کیف، قلم، دفتر و... از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع تولیدات متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه برای تهیه هر بسته فرهنگی 500 هزار ریال هزینه شده است، تصریح کرد: این بسته‌ها در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت زیر پوشش نهادهای حمایتی سطح استان توزیع خواهد شد.
کاروند با اشاره به اینکه در این راستا با کیفیت‌ترین لوازم تحصیلی مورد نیاز دانش‌آموزان و تولید داخل تهیه شده است، گفت: ترویج سنت حسنه وقف و اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش در سطح جامعه و حل مشکلات نیازمندان از اهداف اصلی اجرای طرح «مهر تحصیلی» بوده است.
وی درباره نحوه شناسایی دانش‌آموزانی که شامل طرح «مهر تحصیلی» و دریافت اقلام آموزشی هستند، گفت: دانش‌آموزان این طرح را مبلغین اعزامی و بومی، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و دارالایتام و سایر نهادهای حمایتی به ادارات اوقاف و امور خیریه معرفی کرده‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه با اجرای طرح «مهر تحصیلی» برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند استان همدان نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: در سطح استان بیشترین نیات موقوفات برای تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان مربوط به شهرستان ملایر است.
لازم به ذکر است این بسته‌های تحصیلی از لوازم‌التحریر کاملا داخلی تهیه شده است که شامل یک عدد کیف کوله ای – ۱۰ عدد دفتر – ۵ عدد خودکار – ست کامل لوازم التحریر (خط کش – گونیا – جعبه مداد رنگی – مداد سیاه – پاک کن – تراش ) می باشد.
انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.