وکیل بین المللی فوتبال: اعتراض به CAS ، نمایشی برای رضایت هواداران استقلال است

آرش شکر ریز گفت: اعتراض مسئولان باشگاه استقلال تهران به CAS نمایشی برای راضی نگه داشتن هواداران این تیم است.

آرش شکرریز، وکیل بین المللی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت باشگاه استقلال تهران به دادگاه CAS بیان کرد: طبق اساسنامه دادگاه عالی ورزش ( CAS ) و آیین نامه کمیته انضباطی و اساسنامه  فدراسیون فوتبال ایران، هر تصمیمی که در ارکان قضایی فدراسیون گرفته شود، تا نهایتا یک ماه قابل اعتراض در دادگاه CAS است.

او افزود: زمانیکه می خواهید اعتراض را به دادگاه عالی وررش ارسال کنید، باید یکسری مبانی را در دست داشته باشید. 1 - پرداخت هزینه برای ثبت درخواست و دوم اینکه حضور یک نماینده حقوقی برای انتخاب داور تا مشکلات حل شود.

اگر فدراسیون فوتبال ایران که طرف مقابل باشگاه استقلال است، شرط داوری را قبول داشته باشد، آنها هم یک داور انتخاب خواهند کرد و به این صورت با حضور 2 داور بررسی ها انجام خواهد شد و اگر این موضوع حل نشد، دادگاه CAS یک داور انتخاب خواهد کرد و به این موضوع رسیدگی می کند.

شکر ریز ادامه داد: احکام دادگاه عالی ورزش به دلیل قوانین حاضر در آیین نامه کمیته انضباطی واساسنامه فدراسیون فوتبال برای ما شناخته شده، پذیرفته، قطعی و الزامی است.

کارشناس حقوقی فوتبال ایران در پایان گفت: شورای هماهنگی تشکیل شده و صورت جلسه توسط نماینده رسمی باشگاه استقلال تهران امضا شده و او در جلسه بیان کرده که در این تاریخ، تیم در خارج از ایران ( ترکیه ) بوده است و اعلام کردند که تیم برای بازی با پرسپولیس، حتی بازیکن کافی نداره است. اعتراض باشگاه استقلال به CAS و اظهارات مدیرعامل استقلال، در توجیه و اغنا هواداران شان است و از نظر حقوقی رای صادر شده توسط کمیته استیناف به طور کامل قانونی است. باشگاه استقلال بیان کرد که در سوپرجام شرکت نمی کنند و حالا اعتراض به CAS نمابشی برای اغنای هواداران استقلال است.


بیشتر بخوانید:

رای کمیته استیناف درباره سوپرجام صادر شد

فتحی: هیچ مربی به کادر فنی استقلال اضافه نخواهد شد/ نسبت به رای کمیته استیناف درباره سوپرجام اعتراض می‌کنیم

پرسپولیسی‌ها برنده دیدار سوپرجام شدند؟


انتهای پیام/

اظهارات کارشناس حقوقی فوتبال درباره شکایت استقلال به CAS

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار