طالقانی: تصمیم مسئولان فولاد برای اخراج پورموسوی عجولانه بود/ در جریان مشکلات کی روش و آل اشپورت نیستم

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان نسبت به اخراج زودهنگام پورموسوی از تیم فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اخراج پورموسوی از فولاد خوزستان بیان کرد: انتظار داشتیم چون سرمربی از خوزستان است و در گذشته عملکرد ضعیفی نداشته، هیئت مدیره باشگاه فولاد، عجولانه تصمیم شان را نمی گرفتند و کماکان از پورموسوی که سرمربی خوبی است، استفاده می کردند اما متاسفانه این کار را انجام نشد و او را اخراج کردند.

او افزود: استفاده از مربیان وطنی و بومی بهتر از آن است که از خارجی ها روی نیمکت تیم ها استفاده کنیم که مشخص نیست چه عملکردی را خواهند داشت. البته فولاد در گذشته از مربیان خارجی استفاده کرد و به نتایج خوبی هم رسیده است ( دراگان اسکوچیچ )  اما من فکر می کنم تصمیم مسئولان فولاد عجولانه بوده است.

طالقانی درباره حضور دوباره شرکت آل اشپورت و اختلاف با کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: در جریان این موضوع نیستم و باید از ممبینی، کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال سوال کنید اما این نکته را باید بگویم که مطمئن باشید،کارلوس کی روش قراردادش را  با فدراسیون فوتبال ایران امضا کرده و به همین دلیل در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شود.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش 65 ساله برای حضور در جام ملت های آسیا 2019 امارات و تقابل با عراق، یمن و ویتنام آماده می شود و قرار است 20 شهریور در دیداری تدارکاتی با ازبک ها در تاشکند بازی کند.


بیشتر بخوانید:

تناقض کی روش در رفتار دوگانه با موارد خاص!/ پاداشی که سردار برای پشت کردن به تیم ملی گرفت

فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی شهریور مشخص شد

نگاه کی روش به جانشینان گوچی و سردار/ حالت آماده باش به کاوه، علیپور و تبریزی


انتهای پیام/

اظهارات طالقانی درباره عقد قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار