مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار جمعیت این استان زیرپوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: ۱۱۰ هزار خانواده مستمر بگیر در سطح این استان ماهیانه مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در مراسم تکریم روز خانواده و بازنشستگان گفت: کارفرمایان و بیمه شدگان به عنوان مالکان اصلی سازمان تامین اجتماعی، هستند.

وی مبنای پرداخت مستمری را دو سال آخر پرداختی بیمه شدگان ذکر کرد و افزود: بیمه شدگان از طریق *۱۴۲# می‌توانند از وضعیت دستمزد خود که از طریق کارفرما به بیمه اعلام شده است را مشاهده کنند.

حسینی از وجود ۲۶ شعبه اصلی، ۱۵ شعبه اقماری و هشت کارگزاری در سطح استان کرمان خبر داد و بیان داشت: ۷۰ درصد خدمات در این شعب به شکل غیرحضوری انجام می‌شود.

حسینی با بیان اینکه ۴۳ هزار کارفرما در سطح استان ماهیانه فهرست به تامین اجتماعی ارسال می‌کنند، گفت: در استان کرمان بالغ بر ۳۱۰ هزار بیمه شده اجباری وجود دارد که در این کارگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

حسینی با اشاره به اینکه ۴۵۰ هزار بیمه شده اصلی در کرمان وجود دارد، گفت: ۱۴۶ هزار بیمه خاص به صورت توافقی با سازمان تامین اجتماعی در زمینه‌های مختلف از جمله بیمه اختیاری، مشاغل آزاد، قالی بافی، رانندگان و ... قرارداد دارند.
انتهای پیام/ی

مراسم تکریم از بازنشستگان در کرمان

برچسب ها: بیمه ، تامین اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار