منتظری: تیم ملی باید در آینده اردو‌های بهتری داشته باشد/ خوشحالم تیم ملی مدافعانی، چون حسینی و پورعلی گنجی دارد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف ما موفقیت تیم ملی و خوشحال کردن مردم است و باید در ماه‌های آتی اردو‌های بهتری داشته باشیم.

منتظری: تیم ملی باید در آینده اردو‌های بهتری داشته باشد/ خوشحالم تیم ملی مدافعانی، چون حسینی و پورعلی گنجی دارد به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان منتظری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ، درباره پیگیری تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا گفت: تیم در ۲ تا ۳ روز گذشته کامل شده و تمریناتمان شکل بهتری گرفته است. نخستین کمپ تمرینی است که پس از جام جهانی برگزار می شود. شرایط بدی نداریم و برای جام ملتهای آسیا که قرار است از حدود ۳ ماه دیگر برگزار شود آماده می شویم.

او ادامه داد: تمام تلاشمان را به کار می گیریم و امیدوارم در ماه های آتی کمپ های بهتری داشته باشیم تا به خوبی برای جام ملتها آماده شویم.

منتظری درپاسخ به سوالی منبی بر اینکه با توجه به بالا رفتن سنش و آمادگی نفراتی چون سید مجید حسینی و مرتضی پور علی گنجی شانس خود را برای حضور در ترکیب تیم ملی در جام ملتهای آسیا تا چه اندازه می داند، اظهار داشت: در خدمت تیم ملی بودن سبب افتخار هر بازیکنی است و من هم تا زمانیکه بتوانم، برای اینکه جزء نفرات دعوت شده به تیم ملی باشم تلاش خودم‌را به کار می گیرم. مهم هدف تیم ملی و خوشحال کردن دل مردم است و افتخار می کنم که در این تیم حضور دارم. از طرفی خیلی خوشحالم اکنون تیم ملی مدافعان خوبی دارد که عملکرد خوبی داشته اند. امیدوارم همین عملکرد را در جام ملتهای آسیا هم ارائه دهند.

او درباره اینکه آیا تیم ملی می تواند عملکرد خوب در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را هم در جام ملت ها هم تکرار کند یا خیر، گفت: شرایط جام جهانی با جام ملتها بسیار متفاوت است. در جام جهانی تیم های قوی تری حضور دارند اما در جام ملتها شناخت تیم ها از هم بیشتر است.امیدوارم به خوبی آماده شویم و جام ملتهای خیلی خوبی هم پیش رو داشته باشیم.

مدافع با تجربه تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه چرا سید جلال حسینی که از لحاظ سنی شرایط مشابه با او را دارد به تیم ملی دعوت نشده است، گفت: سید جلال یکی از بهترین دوستان من است که همیشه رابطه خیلی خوبی با هم داریم وظیفه من این است که خیلی خوب تمرین کنم و برای باشگاهم مثمرثمر باشم. سایر مسائل دست سرمربی تیم ملی است که من در تیم باشم یا نباشم. همیشه به اینکه عضو تیم ملی بودم افتخار کردم و سعی می کنم با عملکردی خوب در تیم استقلال این مسیر را ادامه دهم.


بیشتر بخوانید:گزارش تمرین تیم ملی فوتبال / بازیکنان ملی پوش نو نوار شدند


انتهای پیام/

اظهارات پژمان منتظری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار