تورنمنت چهارجانبه والیبال - اسلوونی

والیبالیست‌های ایران مغلوب امریکا شدند

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تورنمنت چهارجانبه اسلوونی مقابل تیم ملی امریکا تن به شکست داد.

والیبالیست‌های ایران مغلوب امریکا شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تورنمنت چهارجانبه والیبال اسلوونی بامداد امروز با برگزاری دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم ملی والیبال امریکا آغاز شد. در این مسابقه که از ساعت 12 بامداد بین دو تیم ایران و آمریکا برگزار شد، تیم ملی والیبال کشورمان با حساب 3 بر صفر مغلوب امریکا شد تا این مسابقات را با شکست آغاز کند.

در این مسابقه و در شرایطی که جان اسپرو سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا از تمام بازیکنان اصلی خود برای این دیدار استفاده کرده بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی ایران در طول مسابقه تنها از بازیکنان جوان و تمام نفراتی که در بازی های آسیایی جاکارتا بازی کمتری کردند بهره برد تا بازیکنان جوان تر خود را محک بزند. 

والیبالیست‌های ایران در این مسابقه با حساب 3 بر صفر تن به شکست مقابل تیم ملی امریکا دادند. تیم ملی والیبال امریکا در این مسابقه در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 18 ، 25 بر 15 و 25 بر 20 مقابل ایران به برتری رسید. در دیگر مسابقه این تورنمنت امروز دو تیم کانادا و اسلوونی با هم به رقابت پرداختند.

مردان والیبال کشورمان دومین دیدار خود در این تورنمنت چهارجانبه و  تدارکاتی را مقابل تیم ملی والیبال اسلوونی برگزار خواهند کرد. دیداری که از ساعت 22 و 30 امشب (جمعه) برگزار خواهد شد. 

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جهان 2018 آغاز می‌کند. مسابقاتی که از 22 شهریور ماه به میزبانی دو کشور بلغارستان و ایتالیا برگزار خواهد شد. 


بیشتر بخوانید: 

توضیحات ضیایی درباره پاداش نگرفتن مربیان غیرایرانی

ابهام در پرداخت پاداش به والیبالی‌ها/ سهم ایگور و دستیارانش چه شد؟

برنامه دیدار‌های تیم ملی والیبال ایران در تورنمنت اسلوونی اعلام شد


انتهای پیام/

ایران مقابل امریکا شکست خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.