کد خبر: ۶۶۵۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی انگلیس از مشتریانی که اطلاعاتشان در حمله سایبری به این شرکت درز پیدا کرده است، عذرخواهی کرد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، الکس کروز، مدیر اجرایی شرکت بریتیش ایرویز، هواپیمایی انگلیس، از مشتریانی که اطلاعات آن‌ها در حمله هکر‌ها به این شرکت درز پیدا کرده است، عذرخواهی کرد.

او به بی‌بی‌سی گفت این حمله بسیار پیچیده بوده است. به گفته او، نام، آدرس، ایمیل و اطلاعات کارت اعتباری مشتریان به سرقت رفته، اما اطلاعات سفر یا گذرنامه مشتریان حفظ شده است.

مدیر اجرایی شرکت بریتیش ایرویز افزود به مشتریانی که خسارت مالی دیده‌اند، غرامت پرداخت خواهد شد.

کروز گفت از این حملات سیستم رمزگذاری شرکت بریتیش ایرویز آسیب ندیده است.

در این رخنه اطلاعاتی هکر‌ها تلاش کرده‌اند به اطلاعات حدود 380 هزار مشتریان این شرکت دسترسی پیدا کنند. این حملات هکری از ۲۱ اوت تا ۵ سپتامبر رخ داده است.

انتهای پیام/

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر