امام جمعه شیراز گفت: مسئولان با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کنند.

برخورد قاطع مسئولان با مفسدان اقتصادی/ امروز ریشه اصلی مشکلات اقتصاد کشور، از خارج از مرز‌ها نیست بلکه ریشه در مدیریت اقتصاد کشور داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز، گفت: امروز ریشه اصلی مشکلات اقتصاد کشور، از خارج از مرز‌ها نیست بلکه ریشه در مدیریت اقتصاد کشور دارد.

وی افزود: مشکل اقتصاد ما از بیرون نیست، ولی آمریکا طوری سر و صدا می‌کند که نشان دهد همه مشکلات اقتصادی ایران به دلیل تصمیم‌های آمریکا پیش آمده است.

دژکام با بیان اینکه دشمنان انقلاب در کنار فشار اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و فشار روانی را دنبال می‌کنند، افزود: بعضی مواقع شاید کالایی اصلا نیاز ضروری ما نباشد، اما دشمنان با راه اندازی جنگ رسانه‌ای و روانی می‌خواهند از گران شدن یا کمبود کالا در دل مردم ترس و نگرانی ایجاد شود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه فشار اقتصادی واقعیت است و برخی کالا‌ها افزایش قیمت چند برابری داشته است از همه مسئولان خواست با مدیریت جهادی مردم را دلگرم کنند تا از این جنگ ترکیبی به سلامتی عبور کنیم.

آیت‌الله دژکام تاکید کرد: اگر همه ما از درون با هم یکی شویم وضعیت اقتصادی پیش آمده نه تنها مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند بلکه با اقتصاد مقاومتی بی‌اثر می‌شود.

وی با اشاره به پیش رو بودن دهه محرم و برگزاری مراسم عزاداری این ایام از همه مسئولان هیئات مذهبی فارس خواست که در این مراسم‌ها هوشیار باشند و برای ایجاد امنیت و آرامش با نیرو‌های امنیتی همراهی و همکاری کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: باید از ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای مبارزه با فساد استفاده شود.
انتهای پیام/ر

مفسدان اقتصادی بایدمجازات شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار