فردا در برخی ساعات گرد و غبار نیمه شمالی را در بر می گیرد

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی از امروز تا روز سه شنبه هفته آینده امواجی کم دامنه به تانوب جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.

فردا در برخی ساعات گرد و غبار نیمه شمالی را در بر می گیردخسروی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی از امروز تا روز سه شنبه هفته آینده امواجی کم دامنه به تانوب جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.

خسروی  اضافه کرد: اثرات این امواج غالبا  به صورت وزش باد  و گردو خاک به خصوص در روزهای شنبه و سه شنبه و در نیمه شمالی  در سطح استان کرمانشاه مشاهده خواهد شد.

وی بیان کرد: هم چنین دمای هوا که تا روز یکشنبه به صورت نسبی کاهش  می یابد در سایر رووزهای هفته  به آرامی  روند افزایشی را دنبال خواهد کرد.

وی گفت: پیش بینی می شود فردا دمای کرمانشاه در خنک ترین ساعات به 14درجه سانتی گراد و در گرمترین ساعات به 34 درجه سانتی گراد برسد و هم چنین گرمترین نقاط استان  سومار و قصر شیرین  با دمای 39 درجه سانتی گراد و  سرپل ذهاب با دمای 37 درجه سانتی گراد و گیلانغرب با دمای 36 درجه سانتی گراد خواهد بود.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود فردا  کنگاور با دمای 10 درجه سانتی گراد و اسلام آباد غرب و سنقر با دمای 11 درجه سانتی گراد خنک ترین نقاط استان باشند.

انتهای پیام/ز


 پیش بینی دمای هوای  استان کرمانشاه 

برچسب ها: هواشناسی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.